تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۹:۲۱
کد خبر : 11011

چهارمین کنفرانس ملی اویونیک ایران به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار خواهد شد

چهارمین کنفرانس ملی اویونیک ایران به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار خواهد شد

۲۹ و ۳۰ آبان ماه سال جاری: چهارمین کنفرانس ملی اویونیک ایران به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار خواهد شد چهارمین دوره کنفرانس ملی اویونیک ایران، ۲۹ و ۳۰ آبان ماه سال جاری به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار خواهد شد. به گزارش دنیای اسرار:دبیر این رویداد علمی با بیان این که این دوره از

Print Friendly, PDF & Email

۲۹ و ۳۰ آبان ماه سال جاری:

چهارمین کنفرانس ملی اویونیک ایران به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار خواهد شد

چهارمین دوره کنفرانس ملی اویونیک ایران، ۲۹ و ۳۰ آبان ماه سال جاری به میزبانی دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار خواهد شد.

به گزارش دنیای اسرار:دبیر این رویداد علمی با بیان این که این دوره از کنفرانس همراه با ششمین کنفرانس رادار و سامانه‌های مراقبتی ایران به طور همزمان برگزار خواهد شد، گفت: نمایشگاه آخرین دستاوردهای شرکت های فعال در این زمینه نیز در حاشیه چهارمین دوره کنفرانس ملی دوسالانه اویونیک ایران برپا خواهد گردید.

دکتر مجدالدین نجفی هدف اصلی از برگزاری چهارمین دوره کنفرانس ملی اویونیک ایران را ارتقای جایگاه علمی و صنعتی کشور در حوزه مهندسی برق و الکترونیک هوانوردی و افزایش ارتباط پژوهشگران دانشگاه و متخصصان صنعتی کشور عنوان کرد.

 وی افزود: در این کنفرانس آخرین دستاوردهای علمی و صنعتی مرتبط با زمینه مهندسی اویونیک (برق، الکترونیک، کنترل، مخابرات، ناوبری، سخت‌افزار و نرم‌افزار مرتبط با تمامی کاربردهای هوانوردی) در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد گرفت و پنل ها و کارگاه های تخصصی در زمینه های مرتبط نیز برگزار خواهد شد.

نجفی با اشاره به همکاری سازمان صنایع هوایی و پژوهشکده اویونیک دانشگاه صنعتی اصفهان در برگزاری چهارمین دوره کنفرانس ملی اویونیک ایران، تصریح کرد: “سامانه های مخابراتی، ناوبری و نظارتی”،”مدیریت و کنترل پرواز”، “اویونیک ماژولار یکپارچه”، “مهندسی عوامل انسانی در طراحی کابین”،”پرنده های بدون سرنشین”، “مدیریت ترافیک هوایی”، “تضمین کیفیت و تضمین طراحی”، “سیاست‌گذاری و مدیریت راهبردی در اویونیک”و “سیستم‌های رادار هواپایه، جنگال و الکترواپتیک” نه محور اصلی این کنفرانس را تشکیل می دهد.

دبیر چهارمین دوره کنفرانس ملی اویونیک ایران، مهلت نهایی ارسال کامل مقالات را ۱۵ شهریور ماه و زمان اعلام نتایج مقالات پذیرفته شده را نیز ۱۵ مهرماه اعلام کرد و ادامه داد: علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی https://icas2019.iut.ac.ir  مراجعه نمایند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.