تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶
کد خبر : 11071

مشارکت ذوب آهن اصفهان در انجام طرح ملی کنترل فشار خون قابل تقدیر است

مشارکت ذوب آهن اصفهان در انجام طرح ملی کنترل فشار خون قابل تقدیر است

دکتر مهدوی معاون وزارت بهداشت , درمان و آموزش پزشکی در بازدید از ذوب آهن اصفهان: مشارکت ذوب آهن اصفهان در انجام طرح ملی کنترل فشار خون قابلتقدیر است به گزارش دنیای اسرار:دکتر علیرضا مهدوی معاونت اجرایی مرکز مدیریت بیماری های غیر واگیر وزارت بهداشت , درمان وآموزش پزشکی که برای بازرسی و نظارت بر

Print Friendly, PDF & Email

دکتر مهدوی معاون وزارت بهداشت , درمان و آموزش پزشکی در بازدید از ذوب آهن اصفهان:

مشارکت ذوب آهن اصفهان در انجام طرح ملی کنترل فشار خون قابلتقدیر است

به گزارش دنیای اسرار:دکتر علیرضا مهدوی معاونت اجرایی مرکز مدیریت بیماری های غیر واگیر وزارت بهداشت , درمان وآموزش پزشکی که برای بازرسی و نظارت بر انجام طرح ملی کنترل فشار خون به استان اصفهان سفر کرده بود در روز شنبه ۲۵ خرداد ماه جاری با حضور در ذوب آهن اصفهان و گفتگو با مهندس یزدی زاده مدیر عامل شرکت در جریان روند اجرایی طرح ملی کنترل فشتار خون در این مجتمع عظیم صنعتی قرار گرفت واز خط تولید آن بازدید نمود .

معاون وزیر بهداشت ، درمان وآموزش پزشکی ضمن ابراز خشنودی از حضور درذوب آهن اصفهان، حمایت ها و مشار کت این شرکت در اجرای طرح ملی کنترل فشار خون راجالب و قابل تقدیر دانست  و تداوم این حمایت ها در جهت رفع مشکلات بهداشتی ودرمانی و ارتقاء بهداشت سلامت در جامعه را امری لازم و ضروری دانست .

وی ضمن اشاره به طرح کنترل بیماری های غیر واگیر در وزارت متبوع خودکه از ۳ سال پیش شروع شده است، یادآور شد که این طرح توسط وزارت بهداشت و درمان  نوشته شده است ولی توسط مجموعه دولت به تصویب رسیده و هدف آن کاهش مرگ و میر پیش از سن ۷۰ سالگی  است .

دکتر مهدوی افزود : وزارت بهداشت و درمان هم مسئول سلامتی مردم است و هم مدعی سلامت آنها چرا که بیماری های گسترده غیر واگیر در جامعه ناشی  از شهرنشینی ، صنعتی شدن، زندگی مدرن، نوع تغذیه، بی تحرکی و علل دیگر است که همه مسئول ایجاد آن و مداوای آن نیز وظیفه همه نهادها و سازمان ها است .بنابر این حمایت و مشارکت عمومی در جهت رفع این بیماری هادر جامعه بسیار لازم و امری حیاتی است.

ذوب آهن اصفهان همواره متوجه و مصمم  به انجام مسئولیت های اجتماعی خود بوده است

مهندس یزدی زاده مدیر عامل  ذوب آهن اصفهان حرکت ملی کنترل فشار خون توسط وزارت بهداشت و درمان را اقدامی بزرگ و تاثیرگذار در جهت حفظ سلامتی مردم و قابل تقدیر معرفی کرد و یادآور شد : از آنجا که مردم دارای مشکلات زیادی هستند ممکن است متوجه بیماری های خود نشوند و طرح های بهداشتی وزارت بهداشت و درمان تضمین کننده سلامتی مردم و  عامل پیشگیری از بیماری ها و خسارات مادی و معنوی بسیاری در بین مردم است .

مهندس یزدی زاده در ادامه با اشاره به مسئولیت های اجتماعی ذوب آهن اصفهان گفت : این شرکت همگام با ۵۰ سال فعالیت تولیدی ، همواره خود را موظف به انجام مسئولیت های اجتماعی در قبال کارکنان و خانواده هایشان، مردم اطراف و مردم کشور دانسته و در این راه هزینه های زیادی را متقبل شده است . در این زمینه بیمارستان شهید مطهری ذوب آهن امکانات خود را در اختیار خانواده بزرگ ذوب آهن و ساکنین اطراف قرار داده و درطرح ها آینده این خدمات وسیع تر خواهد شد و نقش پیشتازی ذوب آهن در انجام مسئولیت های اجتماعی و از جمله اقدامات بهداشتی ودرمانی از قبیل مشارکت درانجام طرح ملی کنترل فشارخون و غیره حفظ خواهد شد .

شایان ذکر است همگام با اجرای طرح ملی کنترل فشار خون در کل کشور این طرح در ذوب آهن اصفهان نیز از ۱۸ خرداد ماه تا ۱۵ تیر ماه جاری برای همکاران بالای ۳۰ سال در حال انجام است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.