تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۳
کد خبر : 11084

حل مشکل نیازمندی های مسکن و خدمات شهر خور در قالب اصلاح طرح تفصیلی پیشنهادی

حل مشکل نیازمندی های مسکن و خدمات شهر خور در قالب اصلاح طرح تفصیلی پیشنهادی

حل مشکل نیازمندی های مسکن وخدمات شهر خور در قالب اصلاح طرح تفصیلی پیشنهادی به گزارش دنیای اسراربه نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در جلسه کمیسیون ماده ۵ استان که به ریاست حجت الله غلامی  معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و با حضور حمیدرضا امیرخانی مدیرکل

Print Friendly, PDF & Email

حل مشکل نیازمندی های مسکن وخدمات شهر خور در قالب اصلاح طرح تفصیلی پیشنهادی

به گزارش دنیای اسراربه نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان در جلسه کمیسیون ماده ۵ استان که به ریاست حجت الله غلامی  معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و با حضور حمیدرضا امیرخانی مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان و دیگر اعضا برگزار شد طرح تفصیلی پیشنهادی شهر خور مورد بررسی قرار گرفت.

حجت اله غلامی معاون هماهنگیامور عمرانی استانداری در خصوص طرح تفصیلی شهر خور گفت : در بازدیدی که به اتفاقاستاندار از شهر خور به عمل آمد مشکلات مردم این شهر در حوزه نیازمندی های مسکونیو خدماتی مورد بررسی قرار گرفت و امید است که این مشکلات در قالب طرح تفصیلی شهرخور قابل حل باشد .

وی افزود : به لحاظ اینکهبخش عمده ای از اراضی شهر خور متعلق به شهرداری بوده و در دوره های گذشته در قالبمزایده و فراخوان به بخش خصوصی واگذار شده و بر روی این اراضی طرح خاصی نمی توانقرارداد .

غلامی ادامه داد : در این رابطه تا آنجایی که ممکن باشد ، با اصلاح محدوده پیشنهادی طرح تفصیلی و یا در قالب الحاق به محدوده شهر مشکل مردم شهر خور در حوزه خدمات و مسکن حل خواهد شد .

گفتنی است طرح تفصیلی پیشنهادی شهر خور پس از برگزاری ۱۳ جلسه کمیته فنی به مرحله بررسی در کمیسیون ماده پنج رسیده است و در این جلسه پیشنهادات شبکه معابر و مغایرت های آن با طرح جامع و همچنین پیشنهادات کاربری های آموزشی ، ورزشی ، فرهنگی ، درمانی و گردشگری و مغایرت های آن با طرح جامع مطرح شد و مورد بررسی قرار گرفت .

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.