تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳
کد خبر : 11223

بهره برداری از انتقال پساب تصفیه خانه مبارکه به مجتمع فولاد مبارکه

بهره برداری از انتقال پساب تصفیه خانه مبارکه به مجتمع فولاد مبارکه

با حضور مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور صورت گرفت؛ بهره برداری از انتقال پساب تصفیه خانه مبارکه به مجتمع فولادمبارکه به گزارش دنیای اسرار:پروژه بهره برداری از انتقال پساب تصفیه خانه مبارکه به مجتمع فولاد مبارکه با هزینه ۷۰۰ میلیارد تومان و با هدف کاهش بارگذاری مصارف آب صنعت فولاد بر زاینده رود

Print Friendly, PDF & Email

با حضور مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور صورت گرفت؛

بهره برداری از انتقال پساب تصفیه خانه مبارکه به مجتمع فولادمبارکه

به گزارش دنیای اسرار:پروژه بهره برداری از انتقال پساب تصفیه خانه مبارکه به مجتمع فولاد مبارکه با هزینه ۷۰۰ میلیارد تومان و با هدف کاهش بارگذاری مصارف آب صنعت فولاد بر زاینده رود با حضور مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور افتتاح شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان در مراسم بهره برداری از این طرح گفت: ایستگاه پمپاژ پساب از سال ۹۳ آغاز شدو با خط انتقال۱۲کیلومتری پساب را به فولادمبارکه منتقل می کند.

مهندس هاشم امینی ظرفیت فعلی این طرح را ۷۰ لیتر در ثانیه اعلام کرد و افزود: این پروژه قرار است فاضلاب شهرهای دیزیچه، مبارکه و کرکوند را به این تصفیه خانه منتقل کند .

وی هزینه اجرای این طرح را ۱۲میلیارد تومان اعلام کرد که از محل اعتبارات فولاد مبارکه تامین شده و گفت:  آنچه در این پروژه قابل ذکر است اینکه نوسانات قیمتی باعث تعطیلی پروژه نشد.

وی با اشاره به اینکه خط انتقال به فولاد مبارکه انجام شده و ایستگاه پمپاژ هم امروز افتتاح می شود، خاطرنشان کرد: طراحی ایستگاه پمپاژ برای شهرهای دیگر آماده است و زیرساخت بسیار خوبی فراهم شده است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.