تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ تیر ۱۳۹۸ - ۹:۴۶
کد خبر : 11315

آیین تجلیل از بازنشستگان ذوب آهن اصفهان برگزار شد

آیین تجلیل از بازنشستگان ذوب آهن اصفهان برگزار شد

آیین تجلیل از بازنشستگان ذوب آهن اصفهان برگزار شد به گزارش دنیای اسرار:آیین تجلیل از بازنشستگان شرکت(به تعداد ۲۴۰ خانواده ، ۸۵۰ نفر) با حضور مهندس قاسمی پور ، مهندس رضوی ، مهندس قنبری ، مهندس قاسمی و علیرضا امیری مدیر روابط عمومی شرکت ۲۹ و ۳۰ خرداد ماه در تالار آهن برگزار شد .

Print Friendly, PDF & Email

آیین تجلیل از بازنشستگان ذوب آهن اصفهان برگزار شد

به گزارش دنیای اسرار:آیین تجلیل از بازنشستگان شرکت(به تعداد ۲۴۰ خانواده ، ۸۵۰ نفر) با حضور مهندس قاسمی پور ، مهندس رضوی ، مهندس قنبری ، مهندس قاسمی و علیرضا امیری مدیر روابط عمومی شرکت ۲۹ و ۳۰ خرداد ماه در تالار آهن برگزار شد .

علیرضا امیری با اشاره به این موضوع که با تاکید مهندس یزدی زاده مدیرعامل شرکت جشن تجلیل از بازنشستگان احیا شده است گفت : تجلیل از بازنشستگان قدر دانی از ۳۰ سال خدمت صادقانه است و سعی شد این مراسم در اولین فرصت در سال ۹۸ برگزار شود . وی با اشاره به رکوردهای اخیر در تولید چدن افزود : در چندین ماه گذشته ۱۰ درصد افزایش تولید داشتیم که با ادامه این روند می توانیم به عدد۳ میلیون و ۵۰ هزار تن تولید چدن در پایان سال برسیم و امید است در سال آینده ۳میلیون ۶۰۰ هزار تن تولید که ظرفیت اسمی ذوب آهن اصفهان است دست یابیم .

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.