تاریخ انتشار : یکشنبه ۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۶
کد خبر : 11363

ارائه ۲۴۰۰ خدمت حقوقی به مددجویان اصفهانی

ارائه ۲۴۰۰ خدمت حقوقی به مددجویان اصفهانی

ارائه ۲۴۰۰ خدمت حقوقی به مددجویان اصفهانی رئیس اداره حقوقی کمیته امداد اصفهان: در سه‌ماهه نخست سال جاری ۲۴۰۰ خدمت حقوقی به مددجویان اصفهانی ارائه شد. به گزارش  دنیای اسرار، جواد کرانی، رئیس اداره حقوقی کمیته امداد استان اصفهان گفت: مسائل حقوقی دارای پیچیدگی‌ها و جزئیات بسیاری هستند که این مسئله در کنار پیچ‌وخم‌های اداری

Print Friendly, PDF & Email

ارائه ۲۴۰۰ خدمت حقوقی به مددجویان اصفهانی

رئیس اداره حقوقی کمیته امداد اصفهان: در سه‌ماهه نخست سال جاری ۲۴۰۰ خدمت حقوقی به مددجویان اصفهانی ارائه شد.

به گزارش  دنیای اسرار، جواد کرانی، رئیس اداره حقوقی کمیته امداد استان اصفهان گفت: مسائل حقوقی دارای پیچیدگی‌ها و جزئیات بسیاری هستند که این مسئله در کنار پیچ‌وخم‌های اداری پرونده‌های حقوقی، نیاز به مراجعه به متخصصان این امر را برای همه افراد جامعه تشدید کرده است. از طرف دیگر تأمین هزینه مراجعه به وکلا از عهده نیازمندان تحت حمایت این نهاد خارج است.
وی کمک به مددجویان برای احقاق حقوق خود را از خدمات نهاد حمایتی کمیته امداد عنوان کرد و گفت: در سه‌ماهه نخست سال جاری ۲۴۰۰ خدمت حقوقی به این نیازمندان ارائه شد.
رئیس اداره حقوقی کمیته امداد اصفهان افزود: مشاوره حقوقی، تنظیم لایحه دفاعیه، شکوائیه و اظهارنامه از مهم‌ترین خدماتی هستند که کمیته امداد اصفهان برای حمایت مؤثر از مددجویان در این زمینه به آن‌ها ارائه می‌کند.
کرانی بابیان اینکه در ۲۴ شهرستان از استان اصفهان میزهای خدمت حقوقی باهدف تسهیل ارائه خدمات حقوقی به مددجویان تشکیل‌شده است، افزود: میز خدمت حقوقی برای کمک به مددجویان در این امور و ارتقای سطح آگاهی آنان ایجادشده و مشکلات حقوقی، عدم توانائی برای احقاق حق و پایمال شدن حقوق مددجویان تحت حمایت از دلایل تشکیل آن است.
وی با اشاره به همکاری ۱۰۴ وکیل و حقوقدان نیکوکار با کمیته امداد اصفهان، گفت: ۱۰ پرونده مددجویی در سه ماه نخست امسال با همکاری این نیکوکاران مورد رسیدگی قرار گرفت.
کرانی در رابطه با سازوکار تعامل کمیته امداد اصفهان با حقوقدانان داوطلب، به ارتباط خوب این نهاد با کانون وکلای اصفهان و مرکز مشاوران قوه قضائیه اشاره کرد و گفت: افراد تحت حمایتی که دارای مشکلات حقوقی هستند به کانون وکلا معرفی و نسبت به ارائه خدمات و پیگیری پرونده آن‌ها از سوی وکلای نیکوکار اقدام می‌شود.

کرانی تلاش درزمینهٔ کاستن از هزینه‌های دادرسی و کارشناسی مددجویان را از دیگر خدمات حقوقی کمیته امداد اصفهان اعلام کرد و گفت: در سه ماهه نخست امسال بیش از ۳۲۰ مکاتبه برای معافیت مددجویان از پرداخت هزینه‌های دادرسی با مراجع قضایی صورت گرفت.
رئیس اداره حقوقی کمیته امداد اصفهان در پایان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این نهاد در کنار ارائه خدمات حقوقی را آگاه‌سازی و آموزش مددجویان دانست و گفت: ۴۶۸ نفر در بهار امسال از خدمات مشاوره حقوقی بهره‌مند شدند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.