تاریخ انتشار : چهارشنبه ۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰
کد خبر : 11472

رونق تولید و اشتغال در بخش صنعت شهرضا

رونق تولید و اشتغال در بخش صنعت شهرضا

رونق تولید و اشتغال در بخش صنعت شهرضا مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی به شهرک صنعتی شیخ بهایی منظریه با حضور مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان، نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و شهردار شهرضا و برخی از مسئولین شهر منظریه در محل این پروژه برگزار گردید . به

Print Friendly, PDF & Email

رونق تولید و اشتغال در بخش صنعت شهرضا

مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی به شهرک صنعتی شیخ بهایی منظریه با حضور مدیر عامل شرکت گاز استان اصفهان، نماینده مردم شهرضا و دهاقان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و شهردار شهرضا و برخی از مسئولین شهر منظریه در محل این پروژه برگزار گردید .

به گزارش دنیای اسراربه نقل ازروابط عمومی در این مراسم، مهندس علوی مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان در مراسم افتتاحیه عملیات اجرایی این پروژه، در خصوص چگونگی گازرسانی، احداث ایستگاه TBS و شبکه گازرسانی به شهرک شیخ بهایی توضیحاتی را ارائه کرد و گفت: گازرسانی به این شهرک باعث رونق تولید و اشتغال در بخش صنعت شهرستان خواهد شد.

وی، افزود: در این طرح یک ایستگاه تقلیل فشار(TBS) با ظرفیت ۱۰ هزار متر مکعب بر ساعت، ۶ هزار و ۲۴۰ متر شبکه پلی اتیلن و ۴۷۰ متر شبکه فولادی با هزینه ای بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال اجرایی می گردد،که این اقدام علاوه بر رونق تولید و اشتغال در جهت کاهش آلودگی محیط زیست شهرستان نیز بسیار موثر است.

در ادامه، مرتضوی شهردار منظریه نیز با توجه به مشخصات شهرک،نعمت گاز طبیعی را جزء نیازهای ضروری شهر منظریه عنوان کرد و ضمن تشکر از مدیرعامل و کارکنان شرکت گاز استان اصفهان اعلام داشت: وجود ترافیک شهری و آلودگی هواو فراهم نمودن شرایط برای انتقال کارگاه های صنعتی از داخل شهر به منطقه کارگاهی مذکور از دلایل ضروری جهت گازرسانی به این شهرک می باشد.

گفتنی است، این پروژه که با مشارکت بخش خصوصی و شهرداری شهرضا اجرا خواهد شد شامل؛ چند فاز است که در فاز نخست عملیات اجرایی ایستگاه TBS شروع شده و با نصب مکانیکال آن عملاً امکان تامین گاز با فشار ۶۰psi در شهرک فراهم خواهد شد و متعاقب آن با هماهنگی انجام شده و واریز هزینه ی سهم بخش خصوصی و شهرداری، عملیات اجرایی فازهای بعدی برنامه ریزی و اقدام خواهد شد.

وی، گفت: با اجرای این پروژه در مرحله نخست حدود ۲۰۰ واحد صنفی گازدار و با اجرای کامل طرح حدود ۶۰۰واحد از نعمت گاز طبیعی بهره مند خواهند شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.