تاریخ انتشار : شنبه ۸ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴
کد خبر : 11511

چشم بستن بر دستاوردهای انقلاب اشتباه محض است

چشم بستن بر دستاوردهای انقلاب اشتباه محض است

چشم بستن بر دستاوردهای انقلاب اشتباه محض است امام جمعه اصفهان گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی امکانات به دورترین و محروم‌ترین روستاها رسیده و پیشرفت‌های بزرگی در عرصه‌های مختلف حاصل شده است و اگر کسی بگوید انقلاب هیچ کاری نکرده است اشتباه محض است. به گزارش دنیای اسراربه نقل ازفارس، آیت‌الله سید یوسف طباطبائی‌نژاد شامگاه

Print Friendly, PDF & Email

چشم بستن بر دستاوردهای انقلاب اشتباه محض است

امام جمعه اصفهان گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی امکانات به دورترین و محروم‌ترین روستاها رسیده و پیشرفت‌های بزرگی در عرصه‌های مختلف حاصل شده است و اگر کسی بگوید انقلاب هیچ کاری نکرده است اشتباه محض است.

به گزارش دنیای اسراربه نقل ازفارس، آیت‌الله سید یوسف طباطبائی‌نژاد شامگاه جمعه در مراسم بزرگداشت شهدای هفت تیر در شهر زواره اظهار کرد: شهید عباس دیانیان بعد از ۳۷ سال به آغوش خانواده خود بازگشت.

امام جمعه اصفهان گفت: شهادت مرگ  نیست، این افراد رفتند و استقامت کردند که انقلاب به عنوان یکی از آثار عالی امام و شهدا چهل سال با همه هجمه‌ها مقابل دشمنان مقاومت کند، دشمن از فرهنگ ایثار و شهادت در ایران می‌ترسد.

وی با اشاره به گام دوم انقلاب گفت: انقلاب اسلامی گام اول ایران بود و در گام دوم باید حکومت اسلامی تشکیل شود تا تمدن نوین اسلامی محقق شود.

طباطبائی‌نژاد با اشاره به اینکه در گام دوم انقلاب بیشتر باید روی خودسازی تمرین کنیم، گفت: در گرانی‌های اخیر برخی به خرید اجناس بیش از نیاز خود اقدام کردند که این خلاف انقلاب و اسلام است و باید با خودسازی این موضوع را اصلاح کنیم.

امام جمعه اصفهان با اشاره به تحقق هدف عدالت اجتماعی در انقلاب اسلامی، گفت: قبل از انقلاب یک جاده در روستاها وجود نداشت ولی الآن نگاه کنید امکانات به دورترین و محروم‌ترین روستاها رسیده و پیشرفت‌های بزرگی در عرصه‌های علمی حاصل شده است و اگر کسی بگوید انقلاب هیچ کاری نکرده است اشتباه محض است.

وی با اشاره به مستعمره بودن کشور ژاپن گفت: یکی از نخبه‌های ژاپنی بعد از دیدار نخست‌وزیر کشورش با رهبر ایران اذعان کرد که ما به غرور ایرانی حسرت می‌خوریم و به غرور ایرانی باختیم.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.