تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۳
کد خبر : 11598

کمک ۱,۸ میلیارد تومانی کمیته امداد اصفهان به جهیزیه دختران نیازمند

کمک ۱,۸ میلیارد تومانی کمیته امداد اصفهان به جهیزیه دختران نیازمند

قائم مقام کمیته امداد اصفهان خبر داد؛ کمک ۱,۸ میلیارد تومانی کمیته امداد اصفهان به جهیزیه دختران نیازمند کمیته امداد اصفهان در سه‌ماهه نخست امسال بیش از یک میلیارد و ۸۰۲ میلیون تومان کمک‌هزینه خرید جهیزیه به ۴۵۱ نوعروس تحت حمایت پرداخت کرد. به گزارش دنیای اسرار، کریم زارع، قائم‌مقام کمیته امداد استان اصفهان با

Print Friendly, PDF & Email

قائم مقام کمیته امداد اصفهان خبر داد؛

کمک ۱,۸ میلیارد تومانی کمیته امداد اصفهان به جهیزیه دختران نیازمند

کمیته امداد اصفهان در سه‌ماهه نخست امسال بیش از یک میلیارد و ۸۰۲ میلیون تومان کمک‌هزینه خرید جهیزیه به ۴۵۱ نوعروس تحت حمایت پرداخت کرد.

به گزارش دنیای اسرار، کریم زارع، قائم‌مقام کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به حضور در دهه پر برکت کرامت و همچنین تاکید بر اینکه کمک به امر ازدواج در سیره و گفتار اهل بیت عصمت و طهارت بسیار توصیه شده است، گفت: کمک به سنت نبوی ازدواج در همه زمان ها از برنامه‌های مهم کمیته امداد برای حمایت مؤثر از نیازمندان بوده و هست.
زارع افزود: بیش از یک میلیارد و ۸۰۲ میلیون تومان در سه‌ماهه نخست امسال توسط این نهاد برای کمک به تأمین جهیزیه ۴۵۱ نوعروس نیازمند تحت حمایت پرداخت‌شده است.
وی بابیان اینکه گرانی کالاها و خدمات در یک سال اخیر عرصه را بر بسیاری از خانواده‌ها تنگ کرده است، گفت: در حال حاضر بالغ‌بر ۳۷۲ نوعروس تحت حمایت کمیته امداد اصفهان در انتظار دریافت کمک‌هزینه خرید جهیزیه هستند.
زارع افزایش میزان کمک پرداختی در زمینه ازدواج و جهیزیه توسط کمیته امداد اصفهان را به میزان کمک های مردمی وابسته دانست و گفت: در شرایط کنونی قدرت خرید این کمک‌هزینه بسیار کاهش‌یافته است و از طرف دیگر کمبود منابع اجازه افزایش این کمک‌هزینه را به کمیته امداد اصفهان نمی‌دهد.
قائم‌مقام کمیته امداد اصفهان کمک مؤثر به نوعروسان نیازمندان را مستلزم عزم همگانی و کمک‌های هدفمند خیران و نیکوکاران اصفهانی دانست و گفت: در استان مؤسسات عام‌المنفعه و خیریه زیادی وجود دارند که در صورت هماهنگی و هم‌افزایی منابع و پرهیز از موازی کاری می‌توانند گره‌های بزرگی را در زمینه تأمین جهیزیه نوعروسان نیازمند باز کنند.
وی منابع تأمین کمک‌هزینه‌های جهیزیه پرداختی را بودجه دولتی و کمک‌های مردمی عنوان کرد و گفت: .یک میلیارد و ۸۵ میلیون تومان از محل بودجه و ۷۱۵ میلیون تومان از محل صدقه و کمک های مردم نیکوکار استان درزمینه ازدواج و جهیزیه نیازمندان در سه‌ماهه نخست امسال هزینه شده است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.