تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۲
کد خبر : 11680

گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی مصوبه شورای اقتصاد

گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی مصوبه شورای اقتصاد

گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی  مصوبه شورای اقتصاد گازرسانی به بیش از ۳۰۰ واحد تولیدی و صنعتی بر اساس مصوبه شورای اقتصاد انجام شد. به گزارش دنیای اسرار:مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، در خصوص وضعیت گازرسانی به واحدهای صنعتی و تولیدی مصوبه شورای اقتصاد، گفت:  تا پایان سال ۹۶ بعد از مصوبه شورای اقتصاد

Print Friendly, PDF & Email

گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی  مصوبه شورای اقتصاد

گازرسانی به بیش از ۳۰۰ واحد تولیدی و صنعتی بر اساس مصوبه شورای اقتصاد انجام شد.

به گزارش دنیای اسرار:مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، در خصوص وضعیت گازرسانی به واحدهای صنعتی و تولیدی مصوبه شورای اقتصاد، گفت:  تا پایان سال ۹۶ بعد از مصوبه شورای اقتصاد مبنی بر گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی بالغ بر۱۶۶واحد صنعتی ، در سال گذشته ۱۴۱ و تا پایان اردیبهشت ماه سالجاری نیز ۵ واحد تولیدی صنعتی، گازدار شده اند.

سید مصطفی علوی، با اشاره به اینکه، از لیست ۲۵۹۹ واحد صنعتی فاقد گاز،بالغ بر ۹۰۷ واحد صنعتی فاقد امکان گازرسانی شناخته شده اند، افزود: وجود برخی موانع و مشکلات از جمله؛ عدم پیگیری مالکین و همچنین عدم صدور مجوزهای قانوی باعث ایجاد عدم امکان گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی شده است.

وی، گفت: واحدهای تولیدی و صنعتی که مسیر صعب العبور دارند یا مسافت زیادی با خطوط و شبکه های گازدارند، گازرسانی به آنها مقرون به صرفه نیست، همچنین گلخانه های چوبی تا زمانی کهبه ساختار فلزی تغییر نکند، امکان گازرسانی به آنها با توجه به عدم صدور مجوز ازسوی سازمان ذی ربط  ایجاد نمی شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، بیان داشت: ریخته گری ها و سایر صنایعی که قادر به اخذ مجوزهای زیست محیطی یا شهرداری منطقه مربوطه نبوده و باید تغییر مکان یا کاربری دهند، ریخته گری هایی که دارای کوره برقی می باشند، صنایع داخل شهرک های صنعتی که فاقد شبکه داخلی در محوطه شهرک هستند، طبق قانون امکان گازرسانی به این موارد تا مهیا نشدن شرایط لازم، ممکن نیست.

وی، ابراز امیدواری کرد: تا سایر سازمان های مرتبط در صدور مجوزهای حفاری و تسهیل  در عملیات اجرایی همکاری لازم را به عمل آورده  تا از این فرصت استثنایی حداکثر استفاده  در جهت توسعه گازرسانی به صنایع استان به عمل آید.

 لازم به ذکر است، تا کنون در سطح استان  اصفهان بیش از ۹هزار واحد صنعتی از نعمت گاز طبیعی بهره مند شده و با اجرای این عملیات گازرسانی، حدود ۲هزار واحد صنعتی دیگر نیز از این نعمت بهره مند خواهند شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.