تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۷
کد خبر : 11800

تصادف پراید و کامیونت با ۸ کشته و مجروح دراصفهان

تصادف پراید و کامیونت با ۸ کشته و مجروح دراصفهان

تصادف پراید و کامیونت با ۸ کشتهو مجروح دراصفهان به گزارش دنیای سرار:جانشین پلیس راه استان از تصادف یک دستگاه سواری پراید با کامیونت ایسوزو در محور “سمیرم-یاسوج” و فوت ۵ نفر و مجروح شدن ۳ فرد دیگر خبر داد. سرهنگ “اصغر زارع” در گفت و گوبا خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی

Print Friendly, PDF & Email

تصادف پراید و کامیونت با ۸ کشتهو مجروح دراصفهان

به گزارش دنیای سرار:جانشین پلیس راه استان از تصادف یک دستگاه سواری پراید با کامیونت ایسوزو در محور “سمیرم-یاسوج” و فوت ۵ نفر و مجروح شدن ۳ فرد دیگر خبر داد.

سرهنگ “اصغر زارع” در گفت و گوبا خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰مبنی بر تصادف یک سواری پراید با کامیونت ایسوزو در محور “سمیرم-یاسوج”، بلافاصله گشت پلیس راه “سمیرم-شهرضا” به محل اعزام شد.

وی افزود: متاسفانه در اثر این حادثه رانندگی ، راننده و ۴ سرنشین از سواری پراید در دم فوت و راننده و ۲ سرنشین کامیونت نیز مجروح و توسط ماموران اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

این مقام انتظامی بیان داشت:علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان تصادفات جاده ای پلیس راه “سمیرم-شهرضا”انحراف به چپ کامیونت ایسوزو اعلام شده است.

جانشین پلیس راه اصفهان در پایان به رانندگان توصیه کرد: با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی کنید و هنگام رانندگی از عجله و شتاب بپرهیزید تا انشاءالله شاهد وقوع حوادث تلخ جاده ای نباشیم.

Print Friendly, PDF & Email

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.