تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸
کد خبر : 11809

اجرای طرح نظر سنجی هوشمند از مشترکین شرکت گاز استان اصفهان

اجرای طرح نظر سنجی هوشمند از مشترکین شرکت گاز استان اصفهان

برای نخستین بار در شرکت گازاستان اصفهان؛ اجرای طرح نظر سنجی هوشمند ازمشترکین شرکت گاز استان اصفهان رییس روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، از اجرای طرح سنجش میزان رضایتمندی مشترکین این شرکت برای نخستین بار به صورت کاملاً الکترونیکی خبر داد. به گزارش دنیای اسرار، سید حسن موسوی، با اشاره به اینکه یکی از

Print Friendly, PDF & Email

برای نخستین بار در شرکت گازاستان اصفهان؛

اجرای طرح نظر سنجی هوشمند ازمشترکین شرکت گاز استان اصفهان

رییس روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، از اجرای طرح سنجش میزان رضایتمندی مشترکین این شرکت برای نخستین بار به صورت کاملاً الکترونیکی خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار، سید حسن موسوی، با اشاره به اینکه یکی از اهداف اصلی شرکت گاز استان اصفهان، افزایش رضایتمندی مشترکین است، اظهار کرد: مشترکین به عنوان سرمایه اصلی این شرکت هستند و توسعه کمی و کیفی خدمات، همواره دغدغه این شرکت می باشد.

وی، ادامه داد: در این طرح نظرسنجی که بصورت کاملاً الکترونیکی و در یک زمانبندی مشخص با محوریت واحد روابط عمومی انجام می گیرد، مشترکین می توانند برای شرکت در این نظر سنجی عدد ۱ را به سامانه پیام کوتاه به شماره ۱۰۰۰۶۱۹۴ ارسال نمایند تا از این طریق لینک فرم نظرسنجی برای آنها ارسال شده و پس از آن بتوانند وارد سامانه نظرسنجی شده و نقطه نظرات خود را در خصوص نحوه دریافت  خدمات ارائه نمایند.

موسوی گفت: مشترکین همچنین می توانند با مراجعه به وب سایت شرکت گاز استان اصفهان به آدرس (www.nigc-isfahan.ir) نیز وارد بخش نظرسنجی شده و نسبت به تکمیل فرم هایی که برای این طرح در نظر گرفته شده است اقدام نمایند.

رییس روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، هدف از انجام طرح نظرسنجی را سنجش میزان رضایتمندی مشترکین از عملکرد وخدمات شرکت گاز استان اصفهان، شناسایی نیازها و اولویت بندی آنها در حوزه خدمات گازرسانی، بررسی از نقاط قوت و قابل بهبود سازمان، هرچه بهتر شدن تصمیم گیری مدیران در خصوص نحوه ی ارائه خدمات …، با استفاده ازیک مکانیزم علمی و منطقی دانست.

موسوی، بیان داشت: مشترکین محترمی که دراین نظر سنجی شرکت می کنند می توانند با ثبت شماره همراه خود در قرعه کشی این طرح نیز شرکت نموده واز جوایز نفیسی بهره مند شوند.

سخنگوی شرکت گاز استان اصفهان، با اشاره به مزیت های نظرسنجی الکترونیکی اعم از؛ سرعت، دقت، حذف کاغذ و خطاهای احتمالی و…گفت: تاکنون ده دوره نظرسنجی عمومی از سال ۸۷ تا کنون از مشترکین، پیمانکاران، تامین کنندگان، کارکنان و جامعه به عمل آمده و در هر دوره نسبت به قبل اصلاحاتی در روش و اجرای این فرآیند ایجاد شده تا نتایج بهتری حاصل گردد.

وی، بیان داشت: برای نخستین بار نظرسنجی ازمشترکین این شرکت به صورت الکترونیکی اجرایی، داده آمایی، تحلیل و گزارش گیری خواهد شد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.