تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۶
کد خبر : 12012

اجرای طرح نظرسنجی در خصوص درک ارزش های سازمانی در شرکت گاز استان اصفهان

اجرای طرح نظرسنجی در خصوص درک ارزش های سازمانی در شرکت گاز استان اصفهان

اجرای طرح نظرسنجی در خصوص درک ارزش های سازمانی در شرکت گازاستان اصفهان مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: حفظ ارزش های سازمانی،مهم ترین عامل در تعالی و پیشرفت سازمان است. به گزارش  دنیای اسرار ، سید مصطفی علوی مدیرعامل این شرکت  گفت: با هدف بررسی میزان آشنایی و درک کارکنان از مفاهیم منشور اخلاقی

Print Friendly, PDF & Email

اجرای طرح نظرسنجی در خصوص درک ارزش های سازمانی در شرکت گازاستان اصفهان

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: حفظ ارزش های سازمانی،مهم ترین عامل در تعالی و پیشرفت سازمان است.

به گزارش  دنیای اسرار ، سید مصطفی علوی مدیرعامل این شرکت  گفت: با هدف بررسی میزان آشنایی و درک کارکنان از مفاهیم منشور اخلاقی وزارت نفت به عنوان ارزش های سازمانی پروژه بهبود ” بررسی میزان درک ارزش های سازمانی” در شرکت گاز استان اصفهان  تعریف و توسط کمیته منابع انسانی پرسشنامه ای تهیه و توسط واحد روابط عمومی از طریق نرم افزار نظر سنجی الکترونیکی اجرایی شد.

وی، افزود: گویه های این پرسش نامه به صورتی طراحی شده که می توان میزان  درک  کارکنان را ازهریک از ارزش های سازمانی ، اندازه گیری و تحلیل کیفی نمود و نتایج آن را جهت تعریف اقدامات بهبود استخراج کرد.

 مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان،با اشاره به اینکه  همچنین در این طرح میانگین مشارکت کارکنان در نظر سنجی، مشخص شدن بالاترین ارزش سازمانی، امتیاز بالاترین مولفه ها و … مشخص می شود، بیان داشت: خدامحوری، صداقت و درستکاری، رعایت حقوق شهروندی و تکریم انسانها و وجدان کاری و تعهد سازمانی را از جمله مهم‌ترین مولفه‌های ارزش های سازمانی هستند که باید در جهت استقرار و اجرای مطلوب آنها اهتمام کامل ورزید.

مهندس علوی، با تاکید بر اهمیت فرهنگ سازی و نهادینه سازی ارزش های سازمانی در کارکنان افزود: در این شرکت در راستای تبیین ارزش های سازمانی، با نامگذاری هر ماه با یکی از عناوین دوازده گانه ارزش های سازمانی، مطالب مرتبط با آن ارزش جمع آوری ، تدوین و به کارکنان اطلاع رسانی  می شود که خوشبختانه اثرات مثبتی را در پی داشته است.

وی، گفت: در حال حاضرتاکید بر ارزش های سازمانی از طریق روش های مختلف نظیر؛ جلسات و مراسمات مختلف، کمیته های تعالی بویژه کمیته راهبری شرکت، معرفی ارزش ها در کلاس ها و دوره های آموزشی  وهمچنین توسط ائمه جماعات اقامه نماز در ادارات مختلف گازرسانی و…. صورت می گیرد .

وی، امانت داری و صیانت از سرمایه های ملی، انسجام و یکپارچگی، بهره وری و بهبود مستمر،خدامحوری، دانش محوری و نوآوری،رعایت اصول اخلاقی،رعایت حقوق شهروندی و تکریم انسانها،صداقت و درستکاری،قانون مداری، مسئولیت اجتماعی، وجدان کاری و تعهد سازمانی و ولایت مداری را عناوین دوازده گانه ارزش های سازمانی شرکت گاز استان اصفهان برشمرد و اظهار داشت: تحقق اهداف متعالی سازمان می بایست در قالب یک برنامه‌ریزی استراتژیک و مدون  دنبال شود و این برنامه مدون به شکل زمانبند مطابق با استراتژی‌های سازمان و به منظور انجام مطلوب وظایف و مسئولیت‌های محوله انجام شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، تصریح کرد: مهم‌ترین نقش برنامه‌ریزی، تمرکز فعالیت‌ها بر جهت‌گیری کلی سازمان به منظور تحقق چشم‌اندازهاست و ضرورت برنامه‌ریزی جهت رسیدن به اهداف پیش رو یک واقعیت انکارناپذیر است که به ما کمک می‌کند ضمن شناسایی امکانات و محدودیت‌ها، بهترین روش در راستای وصول اهدافمان را طراحی کنیم.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.