تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶
کد خبر : 12056

اصفهان میزبان سومین دوره مسابقات کشوری قرآن کمیته امداد

اصفهان میزبان سومین دوره مسابقات کشوری قرآن کمیته امداد

اصفهان میزبان سومین دوره مسابقات کشوری قرآن کمیته امداد سومین دوره مسابقات کشوری قرآن کمیته امداد به میزبانی استان اصفهان، از پنجم تا نهم مردادماه با حضور بیش از ۴۰۰ شرکت‌کننده در دو رده سنی ۱۲ تا ۱۶ سال و ۱۶ سال به بالا برگزار می‌شود. به گزارش دنیای اسرار، محمدرضا متین پور، مدیرکل کمیته

Print Friendly, PDF & Email

اصفهان میزبان سومین دوره مسابقات کشوری قرآن کمیته امداد

سومین دوره مسابقات کشوری قرآن کمیته امداد به میزبانی استان اصفهان، از پنجم تا نهم مردادماه با حضور بیش از ۴۰۰ شرکت‌کننده در دو رده سنی ۱۲ تا ۱۶ سال و ۱۶ سال به بالا برگزار می‌شود.

به گزارش دنیای اسرار، محمدرضا متین پور، مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان بابیان اینکه سومین دوره مسابقات کشوری قرآن کمیته امداد به میزبانی استان اصفهان از پنجم تا نهم مردادماه برگزار می‌شود، گفت: این دوره از مسابقات بانام «رهپویان ولایت» و با حضور بیش از ۴۰۰ نفر از جامعه تحت حمایت و کارکنان این نهاد در دو رده سنی ۱۲ تا ۱۶ سال و ۱۶ سال به بالا برگزار می‌شود.
وی به برگزاری هم‌زمان مسابقات برادران و خواهران در دو محل مجزا اشاره کرد و گفت: مسابقات برادران در محل اردوگاه شهید بهشتی واقع در خیابان هزارجریب، کوی امام و همچنین مسابقات خواهران نیز در اردوگاه فرهنگی آموزشی شیخ بهایی واقع در جاده اصفهان نجف‌آباد، شهر گلدشت برگزار خواهد شد.
متین پور بابیان اینکه مسابقه‌دهندگان در این دوره از ۳۱ استان کشور و پس از موفقیت در مراحل استانی این رقابت‌ها انتخاب‌شده‌اند، گفت: این افراد در شش رشته حفظ ۱۰ و ۲۰ جزء، حفظ کل قرآن کریم، قرائت، ترتیل و اذان به رقابت خواهند پرداخت.
مدیرکل کمیته امداد اصفهان بابیان اینکه افتتاحیه این رویداد بزرگ قرآنی روز پنجم مردادماه از ساعت ۱۷ الی ۱۹ در محل اردوگاه شیخ بهایی برگزار می‌شود، یادآور شد: اختتامیه این دوره از مسابقات نیز با حضور چهره‌های برجسته قرآنی، فرهنگی و مسئولین استانی و کشوری نهم مردادماه در محل موسسه تحقیقات و نشر معارف اهل‌بیت (ع) واقع در ابتدای خیابان فرشادی برگزار خواهد شد.
وی با دعوت از عموم مردم نیکوکار استان اصفهان برای حضور در این رویداد بزرگ قرآنی، گفت: مردم دین‌دار و ولایتمدار اصفهان با حضور خود در جمع مددجویان نخبه قرآنی علاوه بر بهره‌مندی از فیوضات قرآن کریم، به افزایش شورونشاط و روحیه مددجویان شرکت‌کننده یاری خواهند رساند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.