تاریخ انتشار : شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶
کد خبر : 12133

نشست مدیرعامل شرکت گازاستان اصفهان با مدیران و مسئولان بهزیستی

نشست مدیرعامل شرکت گازاستان اصفهان با مدیران و مسئولان بهزیستی

در راستای مسئولیت های اجتماعی؛ نشستمدیرعامل شرکت گازاستاناصفهان با مدیران و مسئولان بهزیستی مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، به مناسبت هفته بهزیستی با مسئولان این سازمان دیدار وگفتگو کرد. به گزارشدنیای اسرار، در این نشست که با هدف افزایش سطح مساعدت و همیاری کارکنان شرکت گازاستان اصفهان برای کمک مددجویان تحت پوشش بهزیستی برگزار شد

Print Friendly, PDF & Email

در راستای مسئولیت های اجتماعی؛

نشستمدیرعامل شرکت گازاستاناصفهان با مدیران و مسئولان بهزیستی

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، به مناسبت هفته بهزیستی با مسئولان این سازمان دیدار وگفتگو کرد.

به گزارشدنیای اسرار، در این نشست که با هدف افزایش سطح مساعدت و همیاری کارکنان شرکت گازاستان اصفهان برای کمک مددجویان تحت پوشش بهزیستی برگزار شد طرفین بر تقویت سطح تعاملات و ارتقای بیشتر همکاری ها تاکید داشتند.

سیدمصطفی علوی، با ابراز خرسندی از برگزاری این نشست ها خاطر نشان کرد: این شرکت درکنار وظیفه خطیر گازرسانی، در راستای مسئولیت های اجتماعی خود توجه خاصی به امورات خیریه بویژه کمک به نیازمندان و ایتام دارد و در این خصوص اقدامات خوبی داشته است.

مهندس علوی، از تشکیل خیریه شرکت گاز استان اصفهان که مزین به نام مبارک سید اشهداء (ع) است در سال۱۳۹۵ تاسیس گردید اشاره کرد و گفت: بسیاری از کارکنان شرکت، عضو این خیریه هستند و ماهیانه مبالغی را به صورت نقدی به حساب خیریه برای کمک به نیازمندان تحت پوشش خیریه واریز می کنند.

وی، با اشاره به اینکه مددجویان این خیریه ابتدا با مراجعه حضوری و تکمیل فرم اطلاعات خانوار خود و پس از تحقیق و بررسی کارشناس خیریه به عضویت در آمده اند، گفت: ‌در حال حاضر ۸۵ خانوار در سطح شهرستان اصفهان تحت پوشش خیریه شرکت گاز هستند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، با بیان اینکه حمایت از افراد بی بضاعت و توان خواهان وظیفه آحاد جامعه است اما همیشه پیشگیری بهتر از درمان است و می توان از کانال های مختلف؛ رادیو ، تلویزیون، رسانه های جمعی، فضای های مجازی، مساجد، ادارات و سازمان ها و… به اطلاع رسانی در خصوص بیماری های قابل پیشگیری  اقدام نمود.

در این جلسه مدیر کل بهزیستی استان، از شرکت گاز بعنوان یکی از دستگاه های پیشرو در زمینه کمک های خیرخواهانه یاد کرد و در این رابطه از مساعدت و همیاری بسیار خوب مدیرعامل و کارکنان شرکت گاز در زمینه  کمک به نیازمندان تقدیر و تشکر نمود.

 در ادامه این نشست، مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان و هیأت همراه بازدیدی از آسایشگاه شیرخوران تحت پوشش اداره کل بهزیستی به عمل آوردند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.