تاریخ انتشار : شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴
کد خبر : 12139

اتوبوس های مسافربری یا حاملان مواد افیونی

اتوبوس های مسافربری یا حاملان مواد افیونی

اتوبوس های مسافربری یا حاملانمواد افیونی به گزارش دنیای اسرار:فرمانده انتظامی شهرستان “نائین” از کشف مقدار ۱۰۵کیلو و ۲۹۰ گرم تریاک و حشیش که توسط ۳ دستگاه اتوبوس مسافربری حمل می شود خبر داد. سرهنگ “ایرج کاکاوند”در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری بیان داشت : ماموران انتظامی مستقر درایستگاه بازرسی شهید “شرافت” شهرستان “نائین”

Print Friendly, PDF & Email

اتوبوس های مسافربری یا حاملانمواد افیونی

به گزارش دنیای اسرار:فرمانده انتظامی شهرستان “نائین” از کشف مقدار ۱۰۵کیلو و ۲۹۰ گرم تریاک و حشیش که توسط ۳ دستگاه اتوبوس مسافربری حمل می شود خبر داد.

سرهنگ “ایرج کاکاوند”در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری بیان داشت : ماموران انتظامی مستقر درایستگاه بازرسی شهید “شرافت” شهرستان “نائین” حین کنترل خودرو های عبوری سبک وسنگین به ۳ دستگاه اتوبوس مسافربری مشکوک و آنها را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این ۳ اتوبوس به ترتیب مقدار ۸۰کیلو و ۴۳۰گرم تریاک،۱۰کیلو و ۱۳۰گرم حشیش و۱۴کیلو و ۷۳۰گرم تریاک کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه درمجموع۱۰۵ کیلو و ۲۹۰ گرم تریاک و حشیش کشف و ۳ اتوبوس مسافربری نیز توقیف شدندبیان داشت: در مجموع ۴ سوداگر مرگ دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین خاطر نشان کرد: با قاچاقپیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می شود و پلیس هرگز اجازه جولان و سرکشی را به آنان نخواهد داد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.