تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۵
کد خبر : 12301

استفاده از کارت سوخت هوشمند از ۲۰ مرداد در اصفهان اجرا می شود

استفاده از کارت سوخت هوشمند از ۲۰ مرداد در اصفهان اجرا می شود

استفاده از کارت سوخت هوشمند از ۲۰ مرداد در اصفهان اجرا می شود به گزارش دنیای اسراربه نقل ازایرنا:مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اصفهان گفت: برنامه استفاده از کارت سوخت هوشمند از بیستم ماه جاری در این استان اجرا می شود. بهمن علیپور افزود: در اجرای سیاست‌های دولت و مجلس

Print Friendly, PDF & Email

استفاده از کارت سوخت هوشمند از ۲۰ مرداد در اصفهان اجرا می شود

به گزارش دنیای اسراربه نقل ازایرنا:مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اصفهان گفت: برنامه استفاده از کارت سوخت هوشمند از بیستم ماه جاری در این استان اجرا می شود.

بهمن علیپور افزود: در اجرای سیاست‌های دولت و مجلس شورای اسلامی، عرضه بنزین در جایگاه‌های عرضه سوخت استان اصفهان از ۲۰ مرداد امسال فقط با ارائه کارت هوشمند سوخت، امکانپذیر است.

وی به مالکان همه خودروها و موتورسیکلت ها توصیه کرد که برای کسب اطمینان از صحت عملکرد کارت سوخت هوشمند خود حداقل یک بار از آن در ۱۰ روز آینده استفاده کنند.

مدیر روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اصفهان تاکید کرد: آن دسته از مردم که مشکل کارت سوخت هوشمند دارند در آغاز اجرای طرح می توانند از کارت سوخت جایگاه ها استفاده کنند و هیچ نگرانی در این زمینه نداشته باشند.

وی با اشاره به اینکه رمز کارت های سوخت هوشمند تازه تولید شده، چهار رقم آخر کد ملی مالک وسیله نقلیه است، تصریح کرد: چنانچه کارت سوخت هوشمند خودرو یا موتور سیکلت، شکسته باشد یا به هر دلیلی با پیغام خطا در جایگاه مواجه می شود باید با حضور در دفاتر پلیس + ۱۰ نسبت به درخواست کارت سوخت اقدام کرد.

علیپور اضافه کرد: در صورت فراموشی رمز کارت سوخت با مراجعه به شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در اصفهان و شهرستان ها و ارائه مدارک هویتی مالک و خودرو نسبت به حذف آن اقدام شود و حضور مالک وسیله نقلیه برای آن الزامی است.

وی ادامه داد: در مراجعه به شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ، همراه داشتن مدارک شناسایی مالک حقیقی یا حقوقی و وسیله نقلیه و کپی همه آنها ضروری است.

وی خاطرنشان کرد: در صورت خریداری خودرو و وجود کارت سوخت سالم نیازی به درخواست کارت سوخت جدید نیست و کارت سوخت به همه خودروها به غیر از اسقاطی تعلق می گیرد.

علیپور گفت: آن دسته از صاحبان خودروها و موتور سیکلت ها که بر اساس فراخوان قبلی نسبت به درج اطلاعات خود را در سامانه دولت همراه اقدام و با انجام فرآیند لازم، شماره حساب بانکی خود را ثبت کرده‌اند، نیازی به ثبت نام دوباره ندارند و کارت هوشمند سوخت آنها بر اساس ثبت‌نام پیشین، در ماه های آینده تولید و توسط شرکت پست به آنها تحویل داده خواهد شد.

وی افزود: در صورتیکه تاییدیه ثبت نام در سامانه شبکه دولت به مالک خودرو اعلام شده باشد، کارت سوخت تولید می شود و در صورت عدم ارسال تاییدیه نسبت به بررسی ثبت نام از قسمت پیگیری سامانه شبکه دولت یا تماس با شماره ۱۹۵ اقدام شود.

حدود ۲۵۰ جایگاه سوخت بنزین، نفت و گاز و ۱۶۰ جایگاه سی ان جی در استان اصفهان فعال است. 

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.