تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۳
کد خبر : 12331

راه اندازی خط سوم معاینه فنی پایانه جی

راه اندازی خط سوم معاینه فنی پایانه جی

راه اندازی خط سوم معاینه فنی پایانه جی به گزارش دنیای اسرار:مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهرداری اصفهان: سازمان پایانه‌های شهرداری اصفهان، عنوان سازمان برتر را در بین ۱۷ سازمان وابسته به شهرداری به خود اختصاص داد.عباس محبوبی مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهرداری اصفهان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه رسالت اول این سازمان حفظ و نگهداری و

Print Friendly, PDF & Email

راه اندازی خط سوم معاینه فنی پایانه جی

به گزارش دنیای اسرار:مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهرداری اصفهان: سازمان پایانه‌های شهرداری اصفهان، عنوان سازمان برتر را در بین ۱۷ سازمان وابسته به شهرداری به خود اختصاص داد.
عباس محبوبی مدیرعامل سازمان پایانه‌های شهرداری اصفهان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه رسالت اول این سازمان حفظ و نگهداری و ادراه امور این سازمان است اظهارکرد: وظیفه دوم سازمان پایانه‌های شهرداری طرح  توسعه، تجهیز، بهسازی و نوسازی در جهت توسعه پایدار و دانش محور پایانه‌های مسافربری برون شهری است.
وی با اشاره به اینکه توسعه پایانه‌های مسافربری با استفاده از توانمندی‌های نیروهای کارآزموده و بخش خصوصی امکان پذیر است گفت: چشم انداز این سازمان ایجاد فضای مناسب، خلاق، چشم نواز، هوشمند و پویا که نشعت گرفته از هنر و معماری ایرانی و اسلامی است.
محبوبی از جا‌به‌جایی حدود۱۳ میلیون مسافر توسط پایانه‌های پنج‌گانه در سال ۹۷ خبر داد و ابرازداشت: جابه‌جایی این تعداد مسافر توسط هزار و شش سرویس انجام شده است.
وی با بیان اینکه این سازمان در ۱۶۰ شهر کشور تردد دارد و بیشترین تردد مربوط به شهر های مشهد و تهران است افزود: حدود ۵ میلیارد و ۶۰۰میلیون تومان بابت ۵ درصد عوارض مسافر از شرکت‌های مسافربری دریافت شده است.
مدیر عامل سازمان پایانه‌های شهرداری با اشاره به اینکه در پایانه جی به بیش از ۳۸ هزار خودرو خدمات معاینه فنی ارائه شده تصریح کرد: جهت سهولت دسترسی شهروندان و جلوگیری از اتلاف زمان وکاهش زمان ماندن مراجعین در صف انتظار خط سوم مرکز معاینه فنی جی با خرید دستگاه ۴ گاز راه اندازی شده است.
وی با بیان اینکه به روزرسانی سامانه سیمفا نیز در این پایانه صورت گرفته است افزود: یکی از حلقه‌های مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع با اجرای این طرح در سازمان پایانه‌ها تکمیل گردید.
محبوبی با اشاره به اینکه در سال گذشته سازمان پایانه‌ها در۴ ماه اول و دوم در بین ۱۷ سازمان وابسته به شهرداری سازمان برتر شناخته شده است گفت: این سازمان جزو سه سازمان برتر پایانه‌های کل کشور است و همچنین موفق به دریافت تقدیرنامه از معاون عمرانی وزیر کشور شده و برای اولین بار در اتحادیه پایانه‌های کشور نیز عضو اعضای هئیت مدیره این سازمان قرار گرفته است.
وی از جابه‌جا نشدن پایانه کاوه خبر داد و افزود: پایانه‌های کاوه و صفه در سال گذشته به قطار شهری اصفهان متصل شدند تا شهروندان، مسافران و گردشگران بتوانند به راحتی از ایستگاه مترو به پایانه و برعکس استفاده کنند.
مدیر عامل سازمان پایانه‌های شهرداری، پایانه کاوه را جزو سه پایانه برتر کشور دانست و اظهارکرد: این پایانه از جهت زیباسازی، فضای سبز، نظافت، نظم و انضباط و امنیت در جایگاه برتر قراردارد و همچنین سال گذشته اقدامات موثری در خصوص جایگاه گازوئیل در این پایانه انجام شد.
محبوبی به شناسنامه دارشدن موتورسیکلت‌ها در پایانه کاوه اشاره و ابراز داشت: این اقدام در جهت کاهش سرقت و پخش مواد مخدر انجام شده و با اجرای آن از ورود موتوسیکلت‌های متفرقه به پایانه جلوگیری می‌شود.
وی با بیان اینکه شهردار اصفهان به ارتباط شهروندان با پایانه‌ها تایید دارند گفت: از همین رو در سال گذشته یک آزمایشگاه تشخیص طبی،  رستوان در طبقه همکف و فضای بازی برای کودکان در پایانه صفه ایجاد شد تا شهروندان اصفهانی به این پایانه رفت و آمد کنند.
مدیر عامل سازمان پایانه‌های شهرداری اصفهان از ایجاد جایگاه گازوئیل در پایانه صفه خبر داد و تشریح کرد: متاسفانه در حال حاضر اتوبوس‌هایی که از جنوب کشور به اصفهان می‌آیند باید بعد از تخلیه مسافران جهت زدن گازوئیل به پایانه کاوه بروند که این امر در حدود سه الی چهار ساعت به طول می‌انجامد.
وی ادامه داد: با راه اندازی جایگاه گازوئیل در پایانه صفه رانندگان می‌توانند این زمان را در استراحتگاه ویژه رانندگان سپری کنند که این امر باعث افزایش ایمنی مسافران نیز خواهد شد.
محبوبی به فعال شدن اوژانس اجتماعی در پایانه‌های صفه و کاوه اشاره و تصریح کرد: ارائه مشاوره به دختران و پسران متواری در این پایانه‌ها جز وظایف این اوژانس است و همچنین اتاق مادر و کودک نیز در این دو پایانه ایجاد شده است.
به گفته وی در سال گذشته جلساتی با اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و پلیس راهور جهت کنترل ترافیک ورودی پایانه‌های کاوه و صفه برگزار و مقرر شد پلیس راهور حضور فعال در این دو پایانه داشته باشد و همچنین دوربین‌های ثابت و سیار نیز جهت ثبت پلاک اتوبوس‌های متخلف در ترمینال کاوه نصب شده و همچنین این سازمان به دنبال خرید زمین در شمال اصفهان جهت دپو و خدمات اتوبوس‌ها است.
مدیر عامل سازمان پایانه‌های شهرداری اصفهان با بیان اینکه طرح توسعه پایانه صمدیه در دستور کار این سازمان قرار دارد گفت: با توسعه این پایانه بار ترافیکی پایانه‌های کاوه و صفه کاهش می‌یابد و شرکت‌های مربوط به غرب اصفهان در آن متمرکز می‌شوند.
وی از ساخت پایانه اندیشه خبر داد و افزود: این پایانه در فضای به مساحت ۶۵ هزار متر احداث خواهد شد و در حال حاضر ۱۴ هزار متر آن موقتا در اختیار سازمان اتوبوسرانی قرار دارد.
محبوبی ادامه داد: در این پایانه بخش‌هایی مانند سیتی‌سنتر و فضای بازی کودکان پیش بینی شده و در صورت راه‌اندازی، ترمینال زاینده رود به این مکان منتقل می‌شود.
وی هزینه نگهداری یک سال ترمینال کاوه را دو میلیارد تومان اعلام و اظهار کرد: بودجه کل این سازمان در سال جاری ۲۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است و شاخص‌ترین پروژه‌های این سازمان مناقصه جایگاه گازوئیل پایانه صفه، اتوماسیون بار در پایانه صفه و کاوه و طرح توسعه پایانه صمدیه است.
گفتنی است ۴۷ تعاونی و شرکت‌های مسافربری در پنج پایانه اصفهان فعال‌اند که ۱۷ شرکت در پایانه کاوه،۱۵ شرکت در پایانه صفه، ۶ شرکت در پایانه جی، ۷ شرکت در پایانه زاینده رود و یک شرکت نیز در پایانه صمدیه به مسافران و شهروندان خدمات ارائه می دهند.

خبرنگار: شهره باقری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.