تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲
کد خبر : 12364

تولید ۳۵۰ کیلو وات برق در پایانه کاوه

تولید ۳۵۰ کیلو وات برق در پایانه کاوه

تولید ۳۵۰ کیلو وات برق در پایانه کاوه به گزارش دنیای اسرار:مدیر اجرایی پایانه‌های شهرداری اصفهان: برای اولین بار بعد از ۲۰ سال اتوماسین بار در پایانه کاوه راه‌اندازی شد. حمیدرضا پناهنده مدیر اجرایی پایانه‌های شهرداری اصفهان با بیان اینکه موتور ژنراتور برق اضطراری در پایانه مسافربری کاوه با هزینه‌ای بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان

Print Friendly, PDF & Email

تولید ۳۵۰ کیلو وات برق در پایانه کاوه


به گزارش دنیای اسرار:مدیر اجرایی پایانه‌های شهرداری اصفهان: برای اولین بار بعد از ۲۰ سال اتوماسین بار در پایانه کاوه راه‌اندازی شد.
حمیدرضا پناهنده مدیر اجرایی پایانه‌های شهرداری اصفهان با بیان اینکه موتور ژنراتور برق اضطراری در پایانه مسافربری کاوه با هزینه‌ای بالغ بر ۶۰۰ میلیون تومان در اسفندماه سال ۹۷ افتتاح شده است گفت: از اول تا آخر تیرماه سال جاری طبق بخشنامه وزارت کشور و استانداری این ژنراتور دو ساعت و نیم در مدار قرار می‌گیرد و برق پایانه توسط آن تامین می‌شود و این امر منجر به جلوگیری از قطعی برق در سطح شهر شده است.
وی به تولید ۳۰۰ الی ۳۵۰ کیلو وات برق توسط موتور ژنراتور اشاره و تصریح کرد: این ژنراتور در تابستان ۸۰ درصد و در زمستان ۱۰۰ درصد  برق پایانه را تامین می‌کند و مزیت استفاده از آن صرفه‌جویی در مصرف برق شهری و خودکفایی است.
مدیر اجرایی پایانه‌های شهرداری اصفهان از انتقال دیزل ژنراتور قبلی پایانه کاوه به پایانه جی خبر داد و افزود: این دیزل ژنراتور در زمان‌های مورد نیاز برق پایانه جی و مرکز معاینه فنی را تامین می‌کند.
وی در خصوص فضای پایانه کاوه گفت: این پایانه دارای فضای بالغ بر ۱۲ هزار هکتار بود که ده هزار متر آن به مترو و سه هکتار آن نیز به فضای سبزاختصاص یافته است.
پناهنده به فعالیت ۱۷ شرکت مسافربری در پایانه کاوه اشاره و اظهارکرد: این پایانه جزو سه پایانه برتر کشور است و به ۱۲۰ نقطه از شهرهای کشور سرویس می‌دهد.
وی افزود: با توجه به اینکه از ساخت این پایانه بیش از ۲۰ سال می‌گذرد ولی در آن هتل، استراحتگاه رانندگان، سالن غذاخوری، اتاق مادروکودک،حمام و ۱۰۲ غرفه وجود دارد.
مدیر اجرایی پایانه‌های شهرداری اصفهان با بیان اینکه در اصفهان پنج پایانه کاوه، صفه، زاینده رود، صمدیه و جی وجود دارد ابراز داشت: دو پایانه صفه و کاوه جزو مهم‌ترین و استراتژیک‌ترین پایانه‌ها هستند و پایانه صفه نیز به ۹۰ شهر کشور سرویس‌دهی دارد و مجهز به استراحتگاه مخصوص رانندگان و هتل است.
وی به حضور برندهای اصلی شرکت‌های مسافربری در پایانه کاوه اشاره و تصریح کرد: برای بازسازی این پایانه ابتدای هر سال ۴۰ الی ۸۰ پروژه تعریف می‌شود و در سال جاری نیز حدود ۵۰ درصد پروژه‌ها انجام شده است.
پناهنده با بیان اینکه خوشبختانه این سازمان دارای مشکلات بودجه‌ای نیست گفت: پنج درصد از عوارض بلیط مسافران به شهرداری مرکزی تعلق می‌گیرد و هزینه‌های جاری پایانه نیز از اجاره شرکت‌های مسافربری و غرفه‌ها تامین می‌شود.
به گفته مدیر اجرایی پایانه‌های شهرداری اصفهان پایانه کاوه در حدود ۱۸۰ نفر پرسنل در بخش‌های تاسیسات، فضای سبز، خدمات، انتظامات و نگهبانی دارد.
وی با اشاره به کاهش آمار مسافران گفت: ارزان بودن بنزین و افزایش خودروهای شخصی باعث شده مردم کمتر از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند.
به گفته پناهنده روزانه ۲۰ هزار نفر در پایانه کاوه تردد دارند.
وی به حضور نماینده بهزیستی در پایانه کاوه اشاره کرد و افزود: این امر باعث کاهش آمار دختران و پسران فراری شده و ارائه مشاوره به آن‌ها منجر به بازگشت این افراد به خانواده شده است.
مدیراجرائی سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با اشاره به ایجاد کلانتری در پایانه صفه و کاوه ابراز داشت: سایر پایانه‌ها در سطح شهر در حیطه کلانتری‌ها هستند و در صورت بروز مشکل پلیس ۱۱۰ در کمترین زمان در پایانه‌ها حضور می‌یابد.
وی افزود: هر ۵ پایانه با بیش از ۲۲۰ دوربین در اتاق مانیتورینگ پایانه کاوه رصد می‌شود.
پناهنده از راه‌اندازی اتوماسیون بار  بعد از ۲۰ سال در پایانه کاوه خبر داد و تشریح کرد: این اتوماسیون در فضایی با مساحت تقریبی ۳۰۰ متر مربع ایجاد شده و امیدواریم تا دوسال آینده بتوانیم بار مسافرین را از در منزل آن‌ها تحویل و بعد از قراردادن در قسمت بار اتوبوس در مقصد تحویل دهیم.
به گفته وی استفاده از فضاهای بلااستفاده، تکمیل چرخه خدمات حمل و نقلی در پایانه‌های مسافربری، جمع‌آوری مشاغل مزاحم در سطح شهر، جابه‌جای بارهای مجاز توسط اتوبوس‌های بین شهری با رعایت شرایط استاندارد و حفظ جان و مال مسافرین تحت نظارت ارگان‌های ذی‌ربط از جمله مزایای راه اندازی اتوماسیون بار است.

خبرنگار: شهره باقری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.