تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۷
کد خبر : 12481

استاندار اصفهان: از هیچ خبرنگاری شکایت نمی‌کنم

استاندار اصفهان: از هیچ خبرنگاری شکایت نمی‌کنم

استاندار اصفهان: از هیچ خبرنگاری شکایت نمی‌کنم به گزارش  دنیای اسرار:عباس رضایی درنشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره سرمایه گریزی اصفهان اظهار داشت: با توجه به اینکه کشور با جنگ اقتصادی و تحریم های ظالمانه استکبار جهانی روبرو شده‌است، توانسته ایم در راستای تدابیر رهبر فرزانه و اقتصاد مقاومتی، مدیران سرمایه گریز را در

Print Friendly, PDF & Email

استاندار اصفهان: از هیچ خبرنگاری شکایت نمی‌کنم

به گزارش  دنیای اسرار:عباس رضایی درنشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره سرمایه گریزی اصفهان اظهار داشت: با توجه به اینکه کشور با جنگ اقتصادی و تحریم های ظالمانه استکبار جهانی روبرو شده‌است، توانسته ایم در راستای تدابیر رهبر فرزانه و اقتصاد مقاومتی، مدیران سرمایه گریز را در استان اصفهان شناسایی و با مدیران دغدغه‌مند با دید ملی جایگزین کنیم که سرمایه گزیری به سرمایه پذیری در این استان تبدیل شود.

رضایی بیان کرد: مسیری که در دولت دوازدهم با استواری پیش خواهد رفت آن است که دولت انتقاد را نه حق مردم بلکه وظیفه مردم می‌داند و من پیشرفت و توسعه استان را مرهون تمام مدیران استانی می‌دانم که همدلی آن‌ها باعث دستیابی به موفقیت‌های متعددی شده است.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام به دنبال ایجاد یاس و ناامیدی در کشور ما هستند، تصریح کرد: رسانه‌ها باید در جهت ایجاد امید و امید آفرین بودن قدم بردارند و بدانند که اطلاع‌رسانی درست و ارتباط مؤثر و مستمر با افکار عمومی از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است.

رضایی گفت:هیچ شکایتی از هیچ خبرنگاری نداریم و نخواهیم داشت و حتی از بی مهری هایی که اخیرا در فضای مجازی بوده است، شکایتی نداریم. متاسفانه هنوز فرهنگ پاسخگویی در کشور نهادینه نشده است که جا دارد رسانه ها در این خصوص کوشش بیشتری کنند.

استاندار اصفهان اذعان کرد: از همه رسانه‌ها و خدمات بزرگوارانه خبرنگاران قدردانی می‌کنم و بر هماهنگی بیشتر بین مدیران استانی و رسانه استان تأکید می‌ورزم زیرا تعامل با رسانه توسط مدیران ضرورت دنیای امروز است و در استان ما هم یک ضرورت مؤکد است.

استاندار اصفهان با بیان اینکه در خصوص ساماندهی روخانه زاینده رود شورای عالی آب تشکیل شده است، گفت: همچنین ساماندهی رودخانه کارون بزرگ در دستور کار است. جلسه خوبی در این خصوص برگزار شد که در این جلسه آیین نامه ای برای کارون بزرگ در نظر گرفتند. توجه داشته باشید که در خصوص کارون، ساماندهی آن مطرح است، اما در خصوص زاینده رود، احیای این رودخانه مد نظر است.

رضایی با بیان اینکه بعد از ۱۲ سال آب برای کشت بهاره کشاورزان، تامین شد، خاطرنشان کرد: کشاورزان استان درخواست کشت بهاره داشتند که به همین دلیل از وزیر نیرو خواستیم جلسه ای در این خصوص برگزار کند که در این جلسه با وجودی که اکثر افراد مخالف تامین آب برای کشت بهاره بودند بنده با این کار موافق بودم و به همین دلیل و با این تعهد که تا اول مهرماه باید ۴۵۰ میلیون متر مکعب آب برای تامین آب شرب و کشت پاییزه پشت سد زاینده رود باشد، آب مورد نیاز کشت بهاره کشاورزان را تامین کردیم.

خبرنگار:علیرضاهژبری




Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.