تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷
کد خبر : 12548

تقدیر مدیر کل سازمان انتقال خون از مدیر مخابرات منطقه اصفهان

تقدیر مدیر کل سازمان انتقال خون از مدیر مخابرات منطقه اصفهان

تقدیر مدیر کل سازمان انتقال خون از مدیر مخابرات منطقه اصفهان به گزارش دنیای اسرار:مدیر کل سازمان انتقال خون استان اصفهان طی نامه ای خطاب به  مدیر مخابرات منطقه اصفهان از مشارکت همکاران این مجموعه در اهدای خون در سالروز جهانی اهدا خون تقدیر کرد. به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان،در نامه دکتر مجید

Print Friendly, PDF & Email

تقدیر مدیر کل سازمان انتقال خون از مدیر مخابرات منطقه اصفهان

به گزارش دنیای اسرار:مدیر کل سازمان انتقال خون استان اصفهان طی نامه ای خطاب به  مدیر مخابرات منطقه اصفهان از مشارکت همکاران این مجموعه در اهدای خون در سالروز جهانی اهدا خون تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه اصفهان،در نامه دکتر مجید زینلی خطاب به مهندس حیدری زاده آمده است:

باسلام واحترام

ایثار و نوع دوستی موهبتی است الهی در اندیشه انسانهایی که خدمت به مردم و رضای حق تعالی را سرلوحه کار خویش قرار داده اند. همزمان با ۹ مرداد ماه سالروز تاسیس سازمان انتقال خون ایران و روز اهدای خون مدیران و کارکنان مخابرات بر اساس تعهد و درک ارزش های واقعی زندگی و بخشش حیات دوباره به همنوع در راستای تامین خون سالم و کافی برای نیازمندان به این ماده حیات بخش، انتقال خون را یاری نمودند بدین وسیله مراتب سپاس خود را از مشارکت ارزشمند آن مجموعه در تامین خون سالم و کافی برای بیماران و نیازمندان به این ماده حیائی تقدیم می دارم و آرزوی سلامتی و تندرستی از خداوند منان برای جنابعالی و همکاران محترم را دارم.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.