تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳
کد خبر : 12561

بهرمندی تمام نقاط استان از نعمت گاز تا پایان سال ۹۸

بهرمندی  تمام نقاط استان از نعمت گاز تا پایان سال ۹۸

علوی  خبر داد: بهرمندی  تمام نقاط استان از نعمت گاز تا پایان سال ۹۸ مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: تا پایان امسال هیچ شهری در استان از نعمت گاز بی‌بهره نخواهد بود. به گزارش دنیای اسرار: سید مصطفی علوی در نشست خبری بااصحاب رسانه  اظهار کرد: در حال حاضرهمه جای استان اصفهان تحت پوشش

Print Friendly, PDF & Email

علوی  خبر داد:

بهرمندی  تمام نقاط استان از نعمت گاز تا پایان سال ۹۸

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: تا پایان امسال هیچ شهری در استان از نعمت گاز بی‌بهره نخواهد بود.

به گزارش دنیای اسرار: سید مصطفی علوی در نشست خبری بااصحاب رسانه  اظهار کرد: در حال حاضرهمه جای استان اصفهان تحت پوشش شبکه گازرسانی است و در هیچ کجای استان قطعی گاز نداشته‌ایم.

وی افزود: بخش نیروگاهی و صنعت اصفهان ۷۰ درصد گاز وارده به استان اصفهان را مصرف می‌کنند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان خاطرنشان کرد: گاز طبیعی در سطح استان اصفهان به هیچ وجه قطع نمی‌شود و استمرار گاز طبیعی ادامه‌دار است. در عین حال گاز باید به صورت ایمن عرضه شود.

وی بیان کرد:گاز طبیعی وایمن دارای ۲ویژگی ازجمله داشتن  بو و فشار مناسب است ، چنانچه شهروندان در کوچه و معابر  بوی گاز استشمام کردند، شماره تلفن ۱۹۴ آماده برای دریافت گزارش وپیگیری آن است.

وی خاطرنشان کرد: دستکاری کنتور، علمک و رگلاتورهای نصب شده در کوچه ها و معابر  تحت هر شرایطی ممنوع  وبسیارخطرناک است.

علوی  اظهارکرد:علیرغم هزینه های سنگین، از امسال دربرنامه ای  ۵ساله شروع  به بازسازی علمک‌های ۴۰ ساله در دستور کار قرار گرفته است که اعتبار مورد نیاز آن در قالب بودجه های تعمیراتی و نگهداری تامین می شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان تاکید کرد: بازسازی علمک های گاز برای شهروندان به صورت رایگان خواهد بود، البته شهروندان باید از علمک ها مراقبت لازم را انجام دهند.

وی افزود:  سالانه برای گازرسانی به هر واحد مسکونی بین ۶۰ تا ۷۰ هزار تومان هزینه پرداخت می‌کند

علوی  اظهار داشت: میزان پرت گاز در استان اصفهان نزدیک به ۲ درصد است که برنامه‌های مختلفی در راستای اقتصاد مقاومتی برای کاهش اختلاف گاز تحویلی و مصرفی برنامه‌ریزی شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان اضافه کرد:بیش از ۹۹ درصد جمعیت استان در بخش خانگی از گاز طبیعی استفاده می‌کنند و در بخش صنعت نیز ۸۵۰۰ واحد صنعتی از نعمت گاز بهره‌مند هستند.

علوی با اشاره به پروژه‌های آماده افتتاح شرکت گاز استان در هفته دولت، گفت: آغاز عملیات گازرسانی به روستاهای خوشه اسلام‌آباد شهرستان فریدونشهر، احداث ساختمان اداری روستای حسن آباد جرقویه، افتتاح گازرسانی به روستاهای حسن آباد توکلی و معین آباد، کلنگ زنی گازرسانی به فاز دو شهرک شهید کشوری و افتتاح گازرسانی به شهرهای فرخی و جندق به روش گاز طبیعی از جمله این پروژه ها است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان خاطرنشان کرد: در شهر خور۲هزارو۱۰۰ مشترک گاز وجود دارد که مردم این شهر به خوبی از نعمت‌ گاز استفاده می‌کنند و ۵ شبکه گاز دیگر این شهر نیز به دلیل وجود تحریم در آینده نزدیک به بهر‌ه برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر ۱۰۷ شهر استان شهرسبز  شده‌اند، گفت: برای اتمام روند گازرسانی به تمام نقاط استان از هیچ تلاشی غافل نشدیم وتا پایان امسال هیچ شهری در سطح استان از نعمت گاز طبیعی بی‌بهره نخواهد بود.

وی بیان کرد: رسالت شرکت گاز توسعه گاز رسانی است و باید بر اساس قانون، بخشی از برق مورد نیاز خود را بر اساس پنل‌های خورشیدی تامین کنیم

علوی  گفت: هوشمندکردن کنتورهای گاز،بر اساس ابلاغ شرکت ملی گاز بر مبنای یک پروژه ملی  اجرایی خواهد شد.

خبرنگار:محبوبه عزیز

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.