تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴
کد خبر : 12581

فرماندار اصفهان: برجسته کردن نام بانوان و پاسداری از ارزش های آنان، خدمت به جامعه است

فرماندار اصفهان: برجسته کردن نام بانوان و پاسداری از ارزش های آنان، خدمت به جامعه است

فرماندار اصفهان: برجسته کردن نام بانوان و پاسداری از ارزش های آنان، خدمت به جامعه است به گزارش دنیای اسرار، حسین سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در نخستین جلسه کارگروه بانوان شهرستان، با تأکید بر لزوم برنامه ریزی و برگزاری نشست ها و دوره های آموزشی جهت تقویت بنیان اقتصادی خانوارها، اظهار داشت: با

Print Friendly, PDF & Email

فرماندار اصفهان: برجسته کردن نام بانوان و پاسداری از ارزش های آنان، خدمت به جامعه است

به گزارش دنیای اسرار، حسین سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در نخستین جلسه کارگروه بانوان شهرستان، با تأکید بر لزوم برنامه ریزی و برگزاری نشست ها و دوره های آموزشی جهت تقویت بنیان اقتصادی خانوارها، اظهار داشت: با مدیریت صحیح امور اقتصادی، بسیاری از مشکلات اجتماعی موجود مرتفع خواهد شد.

فرماندار اصفهان افزود: باتوجه به ظرفیت های خوب موجود در امور بانوان، انشاء ا… شاهد اقدامات و حرکت های مثبتی در حوزه بانوان شهرستان باشیم.

وی با بیان اینکه برجسته کردن نام بانوان و پاسداری از ارزش های آنان، خدمت به جامعه است، گفت: اگر نقش زنان در خانواده بیشتر تبیین شود، به آثار و برکات اجتماعی آن پی خواهیم برد.

سیستانی خانواده را به عنوان یکیاز مهمترین ارکان جامعه برشمرد و عنوان کرد: اگر بنیان خانواده مستحکم باشد، به مراتب ما از نتایج و دستاوردهای مثبت آن که همانا جامعه ای توانمند، قوی و منسجم است، برخوردار خواهیم شد.

فرماندار اصفهان با اشاره به اهمیت توجه به مشاوره و ورزش در دستگاه های مختلف شهرستان، تأکید کرد: طرحی پیرامون این دو مقوله با همکاری دستگاه های مختلف و محوریت امور بانوان فرمانداری، تهیه و به منظور اجرا، به دستگاه های مختلف شهرستان ابلاغ گردد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اجتماعی

املاک یاسان برق اصفهان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان املاک یاسان