تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶
کد خبر : 12715

کشف ۲۶۴ کیلو تریاک در یک عملیات مشترک پلیسی

کشف ۲۶۴ کیلو تریاک در یک عملیات مشترک پلیسی

کشف ۲۶۴ کیلو تریاک در یک عملیاتمشترک پلیسی به گزارش دنیای اسرار:رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف مقدار ۲۶۴کیلو و ۸۰۰گرم تریاک در عملیات مشترک ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر “اصفهان” و “کرمان” خبر داد. سرهنگ “غلام حسین صفری” در گفتو گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ماموران پلیس

Print Friendly, PDF & Email

کشف ۲۶۴ کیلو تریاک در یک عملیاتمشترک پلیسی

به گزارش دنیای اسرار:رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف مقدار ۲۶۴کیلو و ۸۰۰گرم تریاک در عملیات مشترک ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر “اصفهان” و “کرمان” خبر داد.

سرهنگ “غلام حسین صفری” در گفتو گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدراصفهان مطلع شدند یک سوداگر مرگ در حال انتقال محموله ای از شرق کشور به وسیله کامیونی است که بلافاصله وارد عمل شدند.

وی افزود : در بررسی های بعمل آمده مشخص شد این خودرو وارد استان “کرمان” شده که بلافاصله موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر آن استان اعلام شد.

سرهنگ صفری تصریح کرد: کامیون این سوداگر مرگ توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان “کرمان” شناسایی و متوقف شد که در بازرسی از آن مقدار ۲۶۴ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت : در این خصوص یک سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر اصفهان در پایان خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی همه توان و تلاش خود را بکار بسته تا با مواد مخدر که یک ابر آسیب است مقابله کند و طرح های مقابله ای پلیس با سوداگران مرگ تداوم دارد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.