تاریخ انتشار : شنبه ۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۸
کد خبر : 12815

“بازیوو” یک اتفاق متفاوت در سینمای کودک

“بازیوو” یک اتفاق متفاوت در سینمای کودک

سی و دومین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان “بازیوو” یک اتفاق متفاوت در سینمای کودک به گزارش دنیای اسرار:کارگردان فیلم “بازیوو”: تلاش کردیم با فراهم کردن محیطی شاد حس اعتماد به نفس را به مخاطب خود انتقال دهیم. امیرحسین قهرایی کارگردان فیلم “بازیوو” در نشست خبری این فیلم که در یکم شهریورماه برگزار شد

Print Friendly, PDF & Email

سی و دومین جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان

“بازیوو” یک اتفاق متفاوت در سینمای کودک

به گزارش دنیای اسرار:کارگردان فیلم “بازیوو”: تلاش کردیم با فراهم کردن محیطی شاد حس اعتماد به نفس را به مخاطب خود انتقال دهیم.

امیرحسین قهرایی کارگردان فیلم “بازیوو” در نشست خبری این فیلم که در یکم شهریورماه برگزار شد گفت: برای ساخت فیلم به دنبال یک فیلمنامه قوی بودم که با فیلمنامه سلمان خورشیدی آشنا شدم، روایت آن بسیار جالب و مورد علاقه کودکان بود.
وی با بیان اینکه سعی شده فیلم ریتم نسبتا سریعی را دنبال کند افزود: این امر از خستگی کودکان جلوگیری می‌کند.
قهرایی با اشاره به اینکه نسخه نهایی فیلم به جشنواره نرسیده است ابراز داشت: در این نسخه صداها و موزیک‌ها کامل نیستند که این امر کمی در ریتم فیلم تاثیر گذار بوده است.
کارگردان فیلم “بازیوو” این فیلم را مناسب کودکان هفت سال تا نوجوانان ۱۵ سال دانست و افزود: با توجه به مشکلات جامعه تلاش کردیم محیطی شاد را برای دقایقی در سینما ایجاد کنیم تا به نوعی به مخاطب کودک خود آرامش روحی منتقل کنیم.
وی ادامه داد: همچنین تلاش کردیم با فراهم کردن محیطی شاد حس اعتماد به نفس را به مخاطب خود انتقال دهیم.
در ادامه سلمان خورشیدی، نویسنده فیلم “بازیوو” گفت: تلاشمان در این فیلم رقم زدن یک اتفاق متفاوت در سینمای کودک بود.
وی در خصوص ایده اولیه فیلم “بازیوو” گفت: ایده اولیه این فیلم وارد کردن فانتزی به فیلمنامه بود و به نوعی تلاش کردیم وارد دنیای تخیل شویم.
خورشیدی هدف فیلم را وارد شدن به دنیای بازی‌ها عنوان و اظهار کرد: بچه‌ها با دنیای بازی به خوبی آشنا هستند بنابر این تلاش کردیم این دنیا را به گونه‌ای دیگر طراحی کنیم.
وی با اشاره به اینکه فیلم بازیوو یک سبک فانتزی دارد ابراز داشت: در این فیلم دنیای دیجیتال با دنیای رئال در تعامل هستند و تلاش کردیم که فیلم را بر محور خانواده جلو ببریم.
در ادامه این آیین میثم معراجی تهیه کننده اجرایی فیلم بازیوو به آمادگی ۷۰ درصدی این فیلم اشاره کرد و گفت: به احترام مردم اصفهان و جشنواره کودک با آمادگی ۷۰ درصدی این فیلم در جشنواره حضور دارد.
معراجی سینما را یکی از سخت ترین کارهای گروهی دانست و تصریح کرد:  این فیلم تنها با همدلی عوامل و بازیگرها ساخته شد و خوشحالم که باعث شادی کودکان در سینما شد.

خبرنگار: شهره باقری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.