تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۳
کد خبر : 12947

مالکان وسایل نقلیه نسبت به بروزرسانی شماره تلفن و آدرس خود اقدام کنند

مالکان وسایل نقلیه نسبت به بروزرسانی شماره تلفن و آدرس خود اقدام کنند

مالکان وسایل نقلیه نسبت بهبروزرسانی شماره تلفن و آدرس خود اقدام کنند به گزارش دنیای اسرار:سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی استان از مالکان وسایل نقلیه خواست نسبت به بروز رسانی شماره تلفن همراه و آدرس خود اقدام کنند. سرهنگ “علی مولوی” در گفت و گوبا خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در بسیاری از مراجعات

Print Friendly, PDF & Email

مالکان وسایل نقلیه نسبت بهبروزرسانی شماره تلفن و آدرس خود اقدام کنند

به گزارش دنیای اسرار:سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی استان از مالکان وسایل نقلیه خواست نسبت به بروز رسانی شماره تلفن همراه و آدرس خود اقدام کنند.

سرهنگ “علی مولوی” در گفت و گوبا خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در بسیاری از مراجعات مردمی مالکان وسایلنقلیه نسبت به انتقال مالکیت خودرو خریداری شده اقدام نکرده اند و یا اینکه شمارهتماس دیگری بر روی سامانه شماره گذاری پلیس راهور برای آنها ثبت شده است .

وی افزود: مالکان خودورهایی که شماره تماس آنها در سامانه شماره گذاری پلیس راهور نیست یا نسبت به انتقال مالکیت اقدام نکرده اند از جرایم خودرو اظهار بی اطلاعی می کنند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در همین راستا مالکان وسایل نقلیه موظفند نسبت به بروزرسانی آدرس و شماره تلفن خود در سیستم های شماره گذاری بمنظور جلوگیری از تضییع حقوقشان اقدام کنند .

سرهنگ مولوی اظهار داشت: امروزه با توجهبه استفاده از تجهیزات مکانیزه و روز به هنگام اعمال قانون تخلفات رانندگی پیامکبصورت آنلاین برای مالکان ارسال می شود.

سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان در پایان از مالکان خودورها خواست ، به مراکز تعویض پلاک تا پلیس +۱۰مراجعه و شماره تلفن و آدرس خود را بروز رسانی کنند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.