تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۱
کد خبر : 12990

راننده خواب آلود کشنده هوو، مرگ ۴ نفر را در اصفهان رقم زد

راننده خواب آلود کشنده هوو، مرگ ۴ نفر را در اصفهان رقم زد

راننده خواب آلود کشنده هوو، مرگ۴ نفر را در اصفهان رقم زد  رئیس پلیس راه استان از برخورد کشنده “هوو” با سواری پراید در محور آزادراه “امیرکبیر” و جان باختن ۴ سرنشین خودروی پراید و مجروح شدن یک نفر دیگر از آنان خبر داد. به گزارش دنیای اسرار، سرهنگ “حسین پورقیصری” با اعلام این خبر،

Print Friendly, PDF & Email

راننده خواب آلود کشنده هوو، مرگ۴ نفر را در اصفهان رقم زد

 رئیس پلیس راه استان از برخورد کشنده “هوو” با سواری پراید در محور آزادراه “امیرکبیر” و جان باختن ۴ سرنشین خودروی پراید و مجروح شدن یک نفر دیگر از آنان خبر داد.

به گزارش دنیای اسرار، سرهنگ “حسین پورقیصری” با اعلام این خبر، اظهار داشت: ساعت ۲ و ۵ دقیقه بامداد امروز ماموران پاسگاه پلیس راه “کاشان-اصفهان” از وقوع تصادف منجر به فوت بین یک دستگاه خودروی کشنده هوو و یک دستگاه خودوری سواری پراید در آزاد راه امیرکبیر مطلع و بلافاصله در محل حاضر شدند.

وی افزود: در این حادثه براثر برخوردشدید خودروی کشنده “هوو” با پراید متاسفانه راننده به همراه ۳ نفر ازسرنشینان خودروی پراید در دم جان باخته و یک نفر از سرنشینان نیز به شدت مجروح شدهکه توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شد.

این مقام انتظامی، بیان داشت: کارشناسان تصادفات پلیس راه استان اصفهان، علت این حادثه را خستگی و خواب آلودگی راننده کشنده هوو اعلام کردند.

رئیس پلیس راه استان اصفهان، گفت: به همه رانندگان توصیه می کنیم از رانندگی در هنگام خستگی و خواب آلودگی جداً پرهیز کنند چرا که یک لحظه غفلت و خواب زدگی باعث به وجود آمدن حادثه ای ناگوار و داغدار کردن یک خانواده می شود.

سرهنگ پورقیصری با بیان اینکه یک راننده بایستی علاوه بر توجه به جلو حواسش به همه اطراف خود نیز باشد، افزود: رانندگانعلاوه بر توجه به جلو بایستی هر از گاهی از آینه داخل و آینه بقل حرکات خودروهایعقبی و کناری را هم زیر نظر گرفته و متناسب با حرکات آنان واکنش لازم را انجامدهند تا بتوانند از بروز حادثه برای خود و سرنشینان خودرو جلوگیری کنند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.