تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۴
کد خبر : 13095

پشتیبانی از ۲۰۴ کیلومتر شبکه فیبر نوری توسط سازمان فاوا

پشتیبانی از ۲۰۴ کیلومتر شبکه فیبر نوری توسط سازمان فاوا

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان خبر داد:  پشتیبانی از ۲۰۴ کیلومتر شبکه فیبر نوری توسط سازمان فاوا به گزارش دنیای اسرار:پشتیبانی شبکه شهرداری از مهمترین فعالیت های سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان جهت خدمات رسانی سریع و بهنگام به شهروندان است. سیدحمیدرضاابطحی با اعلام این مطلب گفت: این سازمان به منظور پیشگیری از

Print Friendly, PDF & Email

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان خبر داد:

 پشتیبانی از ۲۰۴ کیلومتر شبکه فیبر نوری توسط سازمان فاوا

به گزارش دنیای اسرار:پشتیبانی شبکه شهرداری از مهمترین فعالیت های سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری اصفهان جهت خدمات رسانی سریع و بهنگام به شهروندان است.

سیدحمیدرضاابطحی با اعلام این مطلب گفت: این سازمان به منظور پیشگیری از هر گونه قطعی ارتباط در شبکه شهرداری، پشتیبانی از ۲۰۴ کیلومتر کانال شبکه فیبر نوری را در سال جاریبرعهده دارد که این شبکه بنا بر نیاز شهرداری در حال توسعه نیز می باشد.

وی با بیان اینکه تمامی ساختمان های معاونت ها، سازمان ها و مناطق پانزده گانه شهرداری اصفهان جهت سرویس دهی مطلوب و ارائه بهتر خدمات به مخاطبان، نیازمند ارتباطات شبکه  داخلی با یکدیگر نیز می باشند، اضافه کرد: برهمین اساس پشتیبانی از شبکه ارتباطی۱۴۵ ساختمان متصل به شبکه شهرداری نیز بر عهده این سازمان  است.

مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری اصفهان با اعلام اینکه ارتباط ۷۵ ساختمان از طریق شبکه فیبر اختصاصی سازمان فاوا و مابقی به وسیله شبکه بیسیم برقرار است، یادآور شد: مدیران و کارشناسان این سازمان علاوه بر رفع سریع قطعی های اعلام شده، تمهیداتی را نیز جهت جلوگیری از بروز اختلال در شبکه شهرداری در پیش گرفته اند و در بسیار موارد قبل از قطعی شبکه نسبت به رفع مشکل آن اقدام میشود.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد تا با ارائه خدمات سریع، مستمر و بهنگام توسط این سازمان، بتوان گام های ارزنده تری جهت خدمت به شهروندان گرانقدر پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی برداشت.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.