تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۲
کد خبر : 13098

بسته بندی خلق یک شناسنامه است

بسته بندی خلق یک شناسنامه است

مدیرعامل مجتمع چاپ و بسته بندی نگارستان : بسته بندی خلق یک شناسنامه است به گزارش  دنیای اسرار: زهرا اسحاقیان مدیرعامل مجتمع چاپ و بسته بندی نگارستان درنشست خبری بااصحاب رسانه ضمن تسلیت ایام شهادت اباعبدالله الحسین(ع) وگرامی داشت روزصنعت ملی چاپ  بیان کرد:یکی از افتخارات مجتمع ما این است که تنها کسی هستیم که از تکنولوژی

Print Friendly, PDF & Email

مدیرعامل مجتمع چاپ و بسته بندی نگارستان :

بسته بندی خلق یک شناسنامه است

به گزارش  دنیای اسرار: زهرا اسحاقیان مدیرعامل مجتمع چاپ و بسته بندی نگارستان درنشست خبری بااصحاب رسانه ضمن تسلیت ایام شهادت اباعبدالله الحسین(ع) وگرامی داشت روزصنعت ملی چاپ  بیان کرد:یکی از افتخارات مجتمع ما این است که تنها کسی هستیم که از تکنولوژی روز استفاده میکنیم ازجمله چاپ متالایز ویکسان سازی لیتوگرافی تاچاپ رارصد میکنیم.

اسحاقیان افزود: هویت ومدرک کالا روی بسته بندی آن چاپ میگرددودراصل بسته بندی خلق یک شناسنامه است

وی اظهارکرد:شکل وظاهربسته بندی به زبان آن کالای درون جعبه حکایت میکندواولین چیزی است که در جذب خریدار بسیار تاثیر گذار است، بنابراین با این نگاه اهمیت بسته بندی بیشتر مشخص می‌شود.

مدیرعامل مجتمع چاپ و بسته بندی نگارستان گفت: بسته بندی در نگاه نخست نشان دهنده هویت و شخصیت محصول است  ووقتی کالای  ماوارد کشور دیگری میشودباید قابلیت رقابت داشته باشد

وی عنوان کرد: درایران تولیدکنندگان عرصه صنعت چاپ  مشکلات زیادی  دارند
مدیرمجتمع  با بیان اینکه مشکلات امروز تولیدکنندگان مربوط به داخل کشور و کمتر تحت تاثیر عوامل خارجی است،  توضیح داد: رقابت‌های ناسالم فعالان این عرصه موجب آسیب و عدم پیشرفت این صنعت می شود.
اسحاقیان با تاکید بر اینکه هر چه در بحث فناوری هزینه شود، کیفیت بالاتر می‌رود، افزود: بخشی از تکنولوژی از نظر مواد اولیه هزینه‌هایی دارد که اجتناب ناپذیر است، اما برخی فعالان این صنعت که با فناوری روز بسته بندی انجام می‌دادند به دلیل هزینه زیاد از این کار صرف نظر کرده اند. 
وی با بیان اینکه برخی فعالان صنعت چاپ و بسته بندی در تامین مقوا با ارز ۴۲۰۰ تومان به دلیل احتکار در بازار دچار مشکل شدند، اظهار کرد: به دلیل تحریم ها این صنعت فرصت اقتصادی مناسبی کسب کرده و اکنون یک بازار هدف ۳۰۰ میلیونی از افغانستان، هند، عراق، آذربایجان برای ایران وجود دارد که می‌توان از این فرصت استفاده کرد.

اسحاقیان عنوان کرد:اگر اهمیت بسته بندی برای تولیدکننده آشکار شود در فروش داخلی و صادرات به افق‌ روشنی دست پیدا خواهد کرد.
محمدمهدی صالح پور اظهار کرد:بسته بندی کاور وپوششی است برای محصول، بسته بندی در نگاه نخست نشان دهنده هویت و شخصیت محصول است.

وی با بیان اینکه اهمیت بسته بندی یا ایجاد پوشش برای محصولات تولیدی از اهمیت بالایی برخوردار است، افزود: برای مثال زعفران تولید کشورما، توسط اسپانیا بسته بندی و با نام زعفران اسپانیایی به سراسر جهان صادر می‌شود،همچنین با وجود پتانسیل کشور در تولید صنایع دستی، به دلیل بسته بندی نامناسب ازاین ظرفیت استفاده نمی کنیم.

خبرنگار:محبوبه عزیز

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.