تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۵
کد خبر : 13124

حذف قبوض کاغذی در راستای حفظ محیط زیست

حذف قبوض کاغذی در راستای حفظ محیط زیست

حذف قبوض کاغذی در راستای حفظ محیط زیست به گزارش دنیای اسرار:رییس اداره فروش تلفن ثابت منطقه اصفهان: آسان‌ترین روش برای مشتریان مخابرات جهت پرداخت صورتحساب در کمترین زمان ممکن استفاده از سامانه ۲۰۰۰ است.رییس اداره فروش تلفن ثابت منطقه اصفهان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: در حال حاضر صورتحساب تلفن ثابت

Print Friendly, PDF & Email


حذف قبوض کاغذی در راستای حفظ محیط زیست

به گزارش دنیای اسرار:رییس اداره فروش تلفن ثابت منطقه اصفهان: آسان‌ترین روش برای مشتریان مخابرات جهت پرداخت صورتحساب در کمترین زمان ممکن استفاده از سامانه ۲۰۰۰ است.
رییس اداره فروش تلفن ثابت منطقه اصفهان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: در حال حاضر صورتحساب تلفن ثابت به صورت دوماهه برای مشترکین ارسال می‌شود که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته از مهرماه سال جاری به صورت ماهانه و از طریق پیامک برای مشترکین ارسال خواهد شد.
وی افزود: مشترکین تلفن ثابت برای دریافت صورتحساب میان‌دوره و به‌روز نیز از طریق درگاه‌های الکترونیک شرکت مخابرات می‌توانند خدمات مورد نظر را دریافت کنند.
مسیح محمدی با اشاره به دفاتر فعال خدمات ارتباطی سطح شهر اصفهان افزود: مشترکانی که تمایل دارند قبض تلفن ثابت خود را به صورت کاغذی داشته باشند می‌توانند با مراجعه به یکی از ۱۵۰ دفتر خدمات ارتباطی سطح شهر از خدمات مورد نظر استفاده کنند.
وی ادامه داد: در شهر اصفهان ۹ مرکز پاسخگویی جهت ارائه خدمات غیر حضوری به مشترکان تلفن ثابت هستند.
محمدی با اشاره به رسالت شرکت مخابرات در حفظ و صیانت از اطلاعات مشترکان خود اظهار کرد: تنها خدمتی که در پورتال خدمات الکترونیکی نیاز به حضور مشترک می‌باشد، دریافت ریز مکالمات است زیرا حفظ و صیانت از اطلاعات مشترکان برای شرکت مخابرات حائز اهمیت است.
وی افزود: مشترکان پس از مراجعه حضوری و دریافت رمز دوم می‌توانند از طریق اینترنت و پورتال شرکت مخابرات از خدمات سرویس ریز مکالمات استفاده کنند.
در ادامه معاون مالی و پشتیبانی مخابرات منطقه اصفهان گفت: در راستای حفظ منابع طبیعی که از اولویت‌های کلان کشور است تصمیم بر حذف قبوض کاغذی گرفته شد.
وی ادامه داد: از ابتدای مهرماه سال جاری مشترکین برای آگاهی از هزینه کارکرد تلفن ثابت از طریق تماس با سامانه تلفنی ۲۰۰۰ و استفاده از کد #۲۰۲۰ * برای تلفن همراه و سایت شرکت مخابرات ایران به نشانی WWW.TCI.IR می‌توانند اقدام کنند.
کمال عسکری با اشاره به سامانه تلفنی ۲۰۰۰ تصریح کرد: از طریق سامانه تلفنی ۲۰۰۰ کلیه خدمات پرداختی مربوط به تلفن ثابت به صورت هوشمند انجام می‌شود.
وی افزود: امیدواریم با حذف قبوض کاغذی خللی در روند فعالیت‌های شرکت مخابرات ایجاد نشود.
عسکری از تجمیع قبوض از سال‌های قبل خبر داد و افزود: برای سازمان‌هایی چند قبض تلفن ثابت دریافت می‌کنند سر جمع قبوض از طریق ایمیل ارسال می‌شود.

خبرنگار: شهره باقری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.