تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹
کد خبر : 13199

استقرار ۸ خودروی آتش نشانی در میدان امام در تجمع عاشورایی اصفهان/ هر شب ۱۵ خودروی اطفاء حریق، ایمنی عزاداران حسینی را تامین می کند

استقرار ۸ خودروی آتش نشانی در میدان امام در تجمع عاشورایی اصفهان/ هر شب ۱۵ خودروی اطفاء حریق، ایمنی عزاداران حسینی را تامین می کند

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان خبر داد: استقرار ۸ خودروی آتش نشانی در میدان امامدر تجمع عاشورایی اصفهان/ هر شب ۱۵ خودروی اطفاء حریق، ایمنی عزاداران حسینی راتامین می کند مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان گفت: ۸ خودروی آتش نشانی در میدان امام اصفهان در تجمع عاشورایی هیئت های عزاداری، وظیفه تامین ایمنی

Print Friendly, PDF & Email

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان خبر داد:

استقرار ۸ خودروی آتش نشانی در میدان امامدر تجمع عاشورایی اصفهان/ هر شب ۱۵ خودروی اطفاء حریق، ایمنی عزاداران حسینی راتامین می کند

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان گفت: ۸ خودروی آتش نشانی در میدان امام اصفهان در تجمع عاشورایی هیئت های عزاداری، وظیفه تامین ایمنی این مراسم را بر عهده دارند که چهار خودرو در میدان و مابقی در مسیرهای منتهی به میدان مستقر می شوند.

به گزارش دنیای اسرار، محسن گلابی با اشاره به مجموعه اقدامات ایمنی آتش نشانی شهرداری اصفهان برای ایام تاسوعا و عاشورای حسینی در سطح شهر اصفهان، اظهار کرد: اسکورت کاروان های عزاداری در سطح شهر در روز تاسوعا و عاشورای حسینی در سطح شهر اصفهان از سوی نیروهای آتش نشانی انجام خواهد شد.

وی بیان کرد: در ایام تاسوعا و عاشورا همه امکانات آتش نشانی به صورت صددرصد در آماده باش است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه با توجه به اینکه هیئت های عزاداری صبح روز عاشورا در میدان امام (ره) تجمع خواهند کرد، مجموعه اقداماتی برای حفظ ایمنی از جمله استقرار هشت خودرودر میدان و حلقه های دوم و سوم ترافیکی اطراف میدان را خواهیم داشت.

وی افزود: از این تعداد ۴ خودرو در میدان امام و مابقی در مسیرهای منتهی به میدان مستقر خواهند بود. همچنین دستگاه های «ای اف تی» (کوله پشتی های ایمنی) توسط آتش نشانان حمل شده و در جایگاه قرار می گیرند.

گلابی افزود: همچنین در روزهای تاسوعا وعاشورا گشت های تمام فرماندهی ها موظف اند از محدوده تحت پوشش خود و ایستگاه های صلواتی و خیمه های عزاداری مستقر، بازدید کنند.

وی بیان کرد: به هیئت هایی که خیمه سوزی داشته اند نیز تذکرات لازم داده شده که پیش از انجام این کار، به آتش نشانی اطلاع داده شود تا خودرو و نیروهای لازم برای تامین ایمنی مردم مستقر شود.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان افزود: در این مورد نکته های ایمنی از جمله عدم پارک خودرو در نزدیکی خیمه ها و خیمه سوزی در مکانی دور از سیم های برق به هیئت ها گوشزد شده است.

وی با اشاره به اینکه به طور کلی در ایام محرم استقرار خودروهای آتش نشانی را در سطح شهر به صورت منظم داریم، گفت: در همین راستا در اطراف هیئت هایی که جمعیت نسبتا زیادی را در خود جای می دهند، خودرو مستقر شده و در دهه اول محرم در مراکز پرترافیک شهر که تردد کاروان های عزاداری را داریم، استقرار خودرو را پیش بینی کرده ایم تا در صورت بروز حادثه در کمترین زمان امدادرسانی انجام شود.

گلابی اضافه کرد: به طور کلی در شب های محرم هر شب ۱۵ خودروی اطفاء حریق در سطح شهر اصفهان مستقر است.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.