تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۹
کد خبر : 13348

افتتاح پروژه های راهسازی و مسکن مهر و بازدید از پروژه های ریلی و حمل ونقلی استان

افتتاح پروژه های راهسازی و مسکن مهر و بازدید از پروژه های ریلی و حمل ونقلی استان

در برنامه سفر۲ روزه  وزیرراه وشهرسازی به اصفهان؛ افتتاح پروژه های راهسازی و مسکن مهر و بازدیداز پروژه های ریلی و حمل ونقلی استان طی روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده  با حضور محمد اسلامی وزیر راه وشهرسازی در استان اصفهان از چند پروژه مهم حوزه راه وشهرسازی بازدید و چند پروژه نیز مورد افتتاح قرار

Print Friendly, PDF & Email

در برنامه سفر۲ روزه  وزیرراه وشهرسازی به اصفهان؛

افتتاح پروژه های راهسازی و مسکن مهر و بازدیداز پروژه های ریلی و حمل ونقلی استان

طی روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده  با حضور محمد اسلامی وزیر راه وشهرسازی در استان اصفهان از چند پروژه مهم حوزه راه وشهرسازی بازدید و چند پروژه نیز مورد افتتاح قرار خواهد گرفت.

به گزارش دنیای اسرار، اوایل هفته آینده و همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، محمد اسلامی وزیر راه وشهرسازی طی سفر دو روزه خود به استان اصفهان قصد دارد تا از پروژه های قطار سریع السیر اصفهان – قم – تهران، متروی بهارستان ، فرودگاه اصفهان ،آزاد راه  شرق اصفهان و چند پروژه دیگر در این حوزه بازدید نماید.

در سفر اسلامی به اصفهان که تنی چند نفر ازمعاونین و مشاورین،  او را همراهی می کنند پروژه های مسکن مهر استانبه تعداد ۵۲۹ واحد  و چند پروژه راهسازیافتتاح خواهد شد.

گفتنی است با حضور وزیر راه وشهرسازی کلنگاحداث ۱۰۰۰ واحد مسکونی مشارکتی در قالب طرح اقدام ملی با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز در شهر شاهین شهر بر زمین خواهد خورد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.