تاریخ انتشار : سه شنبه ۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶
کد خبر : 13435

حضور ذوب آهن اصفهان در نمایشگاه بین المللی بازسازی سوریه

حضور ذوب آهن اصفهان در نمایشگاه بین المللی بازسازی سوریه

حضور ذوب آهن اصفهان در نمایشگاه بین المللی بازسازی سوریه به گزارش دنیای اسرار:ذوب آهن اصفهان به عنوان بزرگترین تولید کننده فولادهای ساختمانی در ایران در نمایشگاه بین المللی بازسازی سوریه حضوری فعال داشت . در روز نخست این نمایشگاه که با حضور مقامات کشور سوریه و ایران آغاز به کار نمود  برخی از مقامات

Print Friendly, PDF & Email

حضور ذوب آهن اصفهان در نمایشگاه بین المللی بازسازی سوریه

به گزارش دنیای اسرار:ذوب آهن اصفهان به عنوان بزرگترین تولید کننده فولادهای ساختمانی در ایران در نمایشگاه بین المللی بازسازی سوریه حضوری فعال داشت .

در روز نخست این نمایشگاه که با حضور مقامات کشور سوریه و ایران آغاز به کار نمود  برخی از مقامات و بازرگانان و فعالان بازار فولاد از غرفه ذوب آهن اصفهان بازدید نمودند و از نزدیک و با توضیحات کارشناسان ذوب آهن با توانمندی ها و محصولات شرکت آشنا شدند.

علی حمود وزیر حمل و نقل سوریه در بازدید از غرفه ذوب آهن ضمن ابراز خرسندی از حضور شرکت های ایرانی در نمایشگاه،توانمندی های ذوب آهن اصفهان را در تولید محصولات فناوری با ارزش خواند و با مطالب ارائه شده کارشناسان شرکت در خصوص تعرفه های ترجیحی اظهار امیدواری کرد موانع موجود هرچه سریعتر برطرف شود .

دکتر جواد ترکابادی سفیر جمهوری اسلامی ایران در سوریه نیز که در این بازدید علی حمود وزیر سوری را همراهی می کرد ، حضور ذوب آهن اصفهان در این نمایشگاه را بسیار موثر دانست و گفت : محصولات جدید شرکت در بازار سوریه با استقبال خوبی روبه رو خواهد شد .

در این نمایشگاه مدیر عامل شرکت Steel tech سوریه که از مشتریان محصولات ذوب آهن اصفهان می باشد با حضور در غرفه و گفتگو با کارشناسان شرکت ، رضایت خود را از کیفیت بالای محصولات ذوب آهن اصفهان ابزار نمود .

همچنین تعدادی از بازرگانان کشورهای مختلف و فعالان بازار فولاد نیز با حضور در غرفه ذوب آهن اصفهان ضمن گفتگو با کارشناسان شرکت راه های همکاری متقابل را بررسی نمودند .

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.