تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶
کد خبر : 13522

توزیع ۵۶۵ هزار پاکت جشن عاطفه‌ها در مدارس سراسر استان اصفهان

توزیع ۵۶۵ هزار پاکت جشن عاطفه‌ها در مدارس سراسر استان اصفهان

مدیرکل کمیته امداد اصفهان خبر داد؛ توزیع ۵۶۵ هزار پاکت جشن عاطفه‌ها در مدارس سراسر استان اصفهان ۵۶۵ هزار پاکت نیکوکاری در مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در میان دانش آموزان ۳۱۷۸ مدرسه سراسر استان اصفهان توزیع می‌شود. به گزارش  دنیای اسرار، محمدرضا متین پور، مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان بابیان اینکه مرحله دوم جشن عاطفه‌ها دهم

Print Friendly, PDF & Email

مدیرکل کمیته امداد اصفهان خبر داد؛

توزیع ۵۶۵ هزار پاکت جشن عاطفه‌ها در مدارس سراسر استان اصفهان

۵۶۵ هزار پاکت نیکوکاری در مرحله دوم جشن عاطفه‌ها در میان دانش آموزان ۳۱۷۸ مدرسه سراسر استان اصفهان توزیع می‌شود.

به گزارش  دنیای اسرار، محمدرضا متین پور، مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان بابیان اینکه مرحله دوم جشن عاطفه‌ها دهم مهرماه در  مدارس سراسر استان اصفهان برگزار می‌شود، گفت: ۵۶۵ هزار پاکت مهر عاطفه‌ها به‌منظور آشنایی با فرهنگ انفاق و مشارکت در میان دانش آموزان اصفهانی ۳۱۷۸ مدرسه توزیع و دهم مهرماه جمع‌آوری می‌شود.
متین پور بابیان اینکه این مرحله از جشن عاطفه‌ها با همکاری مدیران و مسئولان مدارس برگزار می‌شود، گفت: کمک‌های جمع‌آوری شده در هر مدرسه در میان دانش آموزان نیازمند همان مدرسه توزیع می‌شود و در مدارس برخوردار نیز این کمک‌ها در اختیار دانش آموزان نیازمند همان منطقه قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به کمک‌های ارائه‌شده به ۲۱ هزار دانش‌آموز و دانشجوی تحت حمایت این نهاد در آستانه مهرماه امسال گفت: ۷۵ هزار دفتر باکیفیت مناسب از محل اعتبارات دولتی و بیش از ۱۳ هزار و ۸۰۰ بسته لوازم‌التحریر نیز از محل کمک‌های مردم در جشن عاطفه‌ها تاکنون در اختیار این دانش آموزان و دانشجویان قرارگرفته است.
وی با اشاره به فراهم بودن امکان مشارکت در این طرح با استفاده از روش‌های الکترونیکی، گفت: همشهریان گران‌قدر می‌توانند با شماره‌گیری کد #۰۳۱*۱*۸۸۷۷*، تماس با تلفن نیکوکاری ۰۹۶۸۸۷ و یا مراجعه به تارنمای اینترنتی emdad.ir در این امر خداپسندانه سهیم شوند

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.