تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۸
کد خبر : 13534

کیان یک سازمان بسته به کنش مدیران آن است

کیان یک سازمان بسته به کنش مدیران آن است

کیان یک سازمان بسته به کنش مدیران آن است به گزارش دنیای اسرار:نشست دوروزه مدیران کل استان‌های سازمان اوقاف و امور خیریه در روزهای دوم و سوم مهرماه با حضور دکتر سید مهدی خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و دکتر سعید رضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و جمعی از معاونان

Print Friendly, PDF & Email


کیان یک سازمان بسته به کنش مدیران آن است

به گزارش دنیای اسرار:نشست دوروزه مدیران کل استان‌های سازمان اوقاف و امور خیریه در روزهای دوم و سوم مهرماه با حضور دکتر سید مهدی خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و دکتر سعید رضا عاملی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و جمعی از معاونان و مدیران کل ستادی باهدف هم‌افزایی و تبیین راهبردها، سیاست‌ها، اولویت‌ها و مأموریت‌های سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در سالن اجتماعات ساختمان مهر این سازمان برگزار شد.
مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: نشست دو روزه مدیران کل اوقاف و امور خیریه استان‌ها با حضور دکتر سیدمهدی خاموشی رئیس سازمان اوقاف و جمعی از معاونان و مدیران کل ستادی این سازمان در سالن اجتماعات ساختمان مهر سازمان اوقاف برگزار شد.
ایمان خواجه در ادامه پیرامون صحبت‌های رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در این نشست افزود: دکتر خاموشی ضمن تاکید بر اهمیت مسیر ایثار و شهادت بر اساس مکتب عاشورا گفت: کشوری که در طول چهار دهه توانسته است از تمام مصیبت‌ها، مشکلات و دسیسه‌هایی که دشمنان برایش طراحی کرده‌اند، برون‌رفت داشته باشد، از تحریم‌ها نیز عبور خواهد کرد.
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در بخش دیگری از سخنانش گوشزد کرد: کیان یک سازمان بسته به کنش مدیران آن است و مدیران و کارمندان محترم سازمان اوقاف دارند این مسیر را به‌خوبی طی می‌کنند.
خاموشی سپس به ظرفیت‌های مختلف سازمان اوقاف در زمینه‌های مذهبی، درمانی، آموزشی، فرهنگی و اجتماعی اشاره کرد و گفت: تقاضای من از مدیران محترم استانی این است که ظرفیت‌های سازمان اوقاف را به‌خوبی بشناسند و برگ به برگ وقف نامه‌ها را بخوانند و عمل کنند چون جریان وقف از کف آغاز می‌شود.
مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان افزود: حجت الاسلام خاموشی در ادامه سخنانش به ظرفیت بزرگ امامزادگان و بقاع متبرکه در کشور اشاره کرد و گفت: محبت اهل‌بیت (ع) از برکت وجود امامزادگان در دل این کشور و مردمش جای گرفته است و هویت اهل‌ بیتی کشور ما با امامزاده‌ها عجین است.
دکتر خاموشی در بخش دیگری از سخنان خود به خدمات مواکب سازمان اوقاف در راهپیمایی اربعین اشاره کرد و خطاب به مدیران استانی سازمان اوقاف گفت: تلاش خود را برای برگزاری با شکوه مراسم اربعین دوچندان کنید زیرا اربعین جریانی است که انگار انقلاب اسلامی را به آغوش گرفته و با خودش به جلو می‌برد.
ایمان خواجه در ادامه به صحبت‌های رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه بر نقش اوقاف در کاهش آسیب‌های اجتماعی اشاره کرد و افزود: حجت الاسلام خاموشی در ادامه به موضوعات و مسائلی همچون تبیین طرح نصب امین برای موقوفات بزرگ و مهم کشور، چگونگی ارائه تدابیر لازم برای احیای موقوفات بر اساس نیت واقف و لزوم نظارت بر وضعیت مدارس وقفی در کشور پرداخت و ادامه داد: نظارت بر فعالیت دارالایتام‌ها، بهداشت و درمان، صندوق قرض‌الحسنه و آزادی زندانیان ازجمله مسائلی بوده است که ما در امور خیریه پیگیری کرده‌ایم‌ و مدیران اوقاف باید به‌طور نافذ و قدرتمند امور خیریه را پیگیری و احیا کنند.
رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در ادامه به اهمیت ارتقای بهره‌وری موقوفات اشاره کرد و گفت: پروژه‌های مختلف در کمیته بهره‌وری سازمان ارزیابی می‌شود و کمیت بالایی از زمین‌های کشاورزی در اختیار اوقاف است که باید در این مورد فکر جدی شود و همین‌جا فرصت طلایی خروج از تحریم به دست می‌آید و ما می‌توانیم با ایجاد زنجیره‌های ارزشی در مجموعه‌های کشاورزی خود با تحریم‌ها مقابله کنیم.
مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه خاطر نشان کرد: دکتر خاموشی بخش پایانی صحبت‌های خود را به اهمیت فعالیت‌های دانش‌بنیان اختصاص داد و گفت: امروز افتخار دارم اعلام کنم یکی از قوی‌ترین کارخانه‌های تولید تجهیزات پزشکی موقوفه «دانش‌سلامت کوثر» است.

خبرنگار: شهره باقری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.