تاریخ انتشار : شنبه ۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۳
کد خبر : 13564

تاکید معاون وزیر نفت بر لزوم شتاب در اجرای پروژه های شرکت پالایش نفت اصفهان

تاکید معاون وزیر نفت بر لزوم شتاب در اجرای پروژه های شرکت پالایش نفت اصفهان

تاکید معاون وزیر نفت بر لزوم شتاب در اجرای پروژه های شرکت پالایش نفت اصفهان به گزارش دنیای اسرار:معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی پالایش وپخش فرآورده های نفتی ایران در جریان بازدید از پروژه های در حال اجرای شرکت پالایش نفت اصفهان بر ضرورت تسریع انجام طرح ملی جامع بهینه سازی و

Print Friendly, PDF & Email
تاکید معاون وزیر نفت بر لزوم شتاب در اجرای پروژه های شرکت پالایش نفت اصفهان
به گزارش دنیای اسرار:معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی پالایش وپخش فرآورده های نفتی ایران در جریان بازدید از پروژه های در حال اجرای شرکت پالایش نفت اصفهان بر ضرورت تسریع انجام طرح ملی جامع بهینه سازی و بهبود فرآیند این شرکت تاکید کرد.
  علیرضا صادق آبادی  در حاشیه بازدید از روند اجرای  طرح جامع شرکت پالایش نفت اصفهان و در نشست مشترک با پیمانکاران،  این طرح را یکی از طرح‌های بسیار مهم پالایش و پخش برشمرد و  تصریح کرد:  برای انجام هر چه بهتر آن ، همکاری چندجانبه پالایشگاه اصفهان، پالایش  وپخش و پیمانکاران، بیش از پیش  صورت می گیرد.   
وی با اعلام اینکه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران آماده هرگونه همکاری و مساعدت است، ابراز داشت: با مدیریت پیمانکاران و منسجم ساختن آنها شاهد نتایجی مطلوب خواهیم بود  و به طور حتم  در بخش ریالی و ارزی نیز حمایت های پالایش  وپخش  افزایش می یابد.  
در این نشست  مدیر عامل شرکت پالایش نفت اصفهان نیز در خصوص روند اجرای پروژه های زیر مجموعه طرح جامع توضیحاتی ارائه نمود و اظهار داشت: طرح جامع بهینه سازی  وبهبود فرآیند ۶ زیرپروژه  دارد که از سال ۹۴ پروژه احداث مجتمع بنزین سازی با تولید حدود ۱۱ میلیون لیتر بنزین یورو ۴ و ۵ راه اندازی شده است
.مرتضی ابراهیمی گفت: در سال جاری نیز واحد تقطیر و گاز مایع شماره ۳  با ظرفیت ۱۲۰ هزار بشکه در روز  و با هدف افزایش ضریب اطمینان فرآیند و بهبود کیفیت فرآورده های نفتی راه اندازی و مراحل آزمایش نهایی خود را طی می نماید. 
وی با تاکید بر این که هدف از راه‌اندازی این واحد بهبود عملکرد شرکت پالایش نفت اصفهان بوده و ظرفیت پالایشی افزایش نخواهد داشت، تصریح کرد: با راه‌اندازی کامل  این واحد در شرایط عادی ، ظرفیت کلی پالایشگاه  از ۳۷۵ هزار به روزانه ۳۶۰ هزار بشکه کاهش  خواهد یافت.
مدیر عامل شرکت پالایش نفت اصفهان طرح احداث واحد های  تصفیه گازوئیل، یوتیلیتی و مخازن را به عنوان  زیر پروژه دیگر طرح جامع  عنوان کرد و افزود: امید است مراحل اجرایی احداث واحد تصفیه گازوئیل  اواخر  سال جاری  پایان یافته و اوایل  سال آینده شاهد انجام مراحل راه اندازی واحد باشیم. 
وی ادامه داد: قرارداد RHU  یا  احداث  گوگرد زدایی از ته مانده برج های تقطیر  نیز با مبلغ ۵۰۰ میلیون یورو در سال جاری منعقد شده و مراحل طراحی آن در حال انجام است. 
گفتنی است ادای احترام به جایگاه شهدای شرکت پالایش نفت اصفهان  در دوران دفاع مقدس و مزار دو شهید بی نشان دفن شده  در این شرکت، از برنامه های بازدید معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش بود.
Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.