تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ مهر ۱۳۹۸ - ۷:۱۴
کد خبر : 13625

نقش تقسیم کار در اجرای بهتر مسابقات ملی قرآن کریم

نقش تقسیم کار در اجرای بهتر مسابقات ملی قرآن کریم

نقش تقسیم کار در اجرای بهتر مسابقات ملی قرآن کریم مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان: تقسیم کار درون مجموعه‌ای موجب پیگیری همه بخش‌های چهل و دومین دوره مسابقات ملی قرآن کریم در اصفهان شده است. به گزارش دنیای اسرار:حجت السلام و المسلمین محمد حسین بلک با بیان اینکه همزمانی حضور خود به عنوان

Print Friendly, PDF & Email


نقش تقسیم کار در اجرای بهتر مسابقات ملی قرآن کریم

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان: تقسیم کار درون مجموعه‌ای موجب پیگیری همه بخش‌های چهل و دومین دوره مسابقات ملی قرآن کریم در اصفهان شده است.

به گزارش دنیای اسرار:حجت السلام و المسلمین محمد حسین بلک با بیان اینکه همزمانی حضور خود به عنوان مدیر کل اوقاف و امور خیریه در استان اصفهان و برگزاری چهل و دومین دوره مسابقات ملی قرآن کریم در اصفهان را به فال نیک می‌گیرد گفت: در پرتو قرآن و استفاده از این کتاب آسمانی همه فعالیت‌ها و امور به خوبی و به بهترین شکل پیش می‌رود.
وی با اشاره به اینکه زمان برای ما از امکانات مالی در حوزه برگزاری این مسابقه مهم‌تر بود افزود: به لطف خداوند و قرآن کریم توانستیم به خوبی از ظرفیت سازمان اوقاف و امور خیریه استان اصفهان و فرهنگ اصفهان برای برگزاری این دوره از مسابقات استفاده کنیم.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان تقسیم کار درون مجموعه‌ای را موجب پیگیری همه بخش‌های مسابقه در اصفهان دانست و اضافه کرد: کمیته‌ها به درستی توانستند فعالیت‌های خود را در جهت برگزاری هرچه بهتر این دوره از مسابقات سازماندهی کنند و پیگیری کارها در میدان عمل و تدابیر کمیته پشتیبانی موجب ایجاد سهولت در بخش‌های اجرایی مختلف مسابقه شد.
وی ادامه داد: در بخش‌هایی که باید با سایر دستگاه‌ها ارتباط می‌گرفتیم جلسات متعددی را تشکیل دادیم و به سرعت مسئله تردد و ترابری، پذیرایی، استقبال و اسکان متسابقین را هماهنگ کردیم.
بلک با بیان اینکه اطلاع رسانی بخش مهم دیگر فعالیت ما در برگزار کردن چهل و دومین دوره مسابقات قرآن کریم بود اظهار کرد: خوشبختانه با توجه به سلیقه مردم اصفهان، هماهنگی‌های خوبی در این زمینه ایجاد شد.
وی اضافه کرد: زینت بخشی عوامل امامزادگان استان اصفهان و حضور به موقع و دقیق و با برنامه متسابقین و میهمانان در مسابقه و برقراری ارتباطات تصویری و صوتی نیز از دیگر عواملی بود که همکاران ما در سازمان اوقاف و امور خیریه برای آن زحمات زیادی کشیدند.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: امیدواریم مخاطبان و بینندگانی که شاهد برگزاری مسابقات هستند، ما را قضاوت کنند زیرا هیچ خللی در طول برنامه صورت نگرفت.
وی به محدودیت زمانی که برای برگزاری این دوره از مسابقات وجود داشت اشاره و تصریح کرد: با توجه به این محدودیت زمانی فرصت برگزاری جلسات مداوم با سازمان‌ها و نهادهای مختلف استان را نداشتیم و اگر دستگاه‌ها تمایل به مساعدت اداره اوقاف و امور خیریه در برگزاری این مسابقه داشته باشند، در طول برگزاری مسابقه نیز این مساعدت قابل انجام است.
بلک افزود: آیت‌الله طباطبایی‌نژاد به عنوان امام جمعه اصفهان و نماینده ولی فقیه در استان زحمات و الطاف زیادی نسبت به این دوره از مسابقات داشتند و ما از ایشان تشکر می‌کنیم و حمایت تمام قدی از مسابقات داشته‌اند و رسانه‌های مختلف استان همچون رسانه ملی فعالیت خوبی داشته‌اند و از رسانه‌ها نیز بابت تبلیغات و اطلاع رسانی از برنامه‌های این دوره مسابقات قرآن کریم نیز تشکر می‌کنم.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان ادامه داد: از همکاران و عوامل شرکت مخابرات استان اصفهان نیز بابت همکاری‌های صمیمانه‌شان تشکر و قدرانی می‌کنیم.

خبرنگار: شهره باقری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.