تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ مهر ۱۳۹۸ - ۷:۴۹
کد خبر : 13641

رونمایی از سه سامانه در حوزه دولت الکترونیک در راه وشهرسازی استان اصفهان

رونمایی از سه سامانه در حوزه دولت الکترونیک در راه وشهرسازی استان اصفهان

رونمایی از سه سامانه در حوزه دولت الکترونیک در راه وشهرسازی استان اصفهان در سومین جلسه کارگروه توسعه دولت الکترونیک از سه سامانه جدید در اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان با هدف ارائه خدمات الکترونیکی به ارباب رجوع، پیمانکاران و کارکنان رونمایی شد. به گزارش  دنیای اسرار، در سومین جلسه کارگروه توسعه دولت الکترونیک

Print Friendly, PDF & Email

رونمایی از سه سامانه در حوزه دولت الکترونیک در راه وشهرسازی استان اصفهان

در سومین جلسه کارگروه توسعه دولت الکترونیک از سه سامانه جدید در اداره کل راه وشهرسازی استان اصفهان با هدف ارائه خدمات الکترونیکی به ارباب رجوع، پیمانکاران و کارکنان رونمایی شد.

به گزارش  دنیای اسرار، در سومین جلسه کارگروه توسعه دولت الکترونیک که با حضور حمیدرضا امیرخانی مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان و تعدادی از معاونین اداره کل و اعضای این کارگروه برگزار شد، برنامه ها و پروژه های در دست اجرای این اداره کل در راستای سیاست های توسعه دولت الکترونیک ، هوشمند سازی اداری ، کاهش هزینه ها و رفت و آمد شهری ، ارائه خدمات راه دور به شهروندان و پیمانکاران مورد بررسی و از سه سامانه جدید رونمایی شد.

مهدی منصوری رئیس اداره آمار،فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) این اداره کل گفت: یکی از این سامانه ها، سامانه جامع خدمات فاوا است که شامل زیرسیستم های ثبت آنلاین درخواست خدمات فاوا، ثبت گردش اسناد مالی و نظارت پروژه ها (کنترل پروژه) می باشد. زیرسیستم خدمات پشتیبانی اداره فاوا امکان ثبت آنلاین درخواست های سخت افزاری، نرم افزاری و شارژ کاتریج وسایر مشکلات رایانه ای در اداره کل و ادارات شهرستان را دارا می باشد(خدمات دولتبه دولت). زیر سیستم دیگر این سامانه ثبت گردش اسناد مالی است که دارای امکان پیگیری آنلاین اسناد مالی پیمانکاران و وضعیت پروژه ها را برای پیمانکاران فراهم می نماید و از خصوصیات دیگر این زیر سیستم امکان ارسال پیامک خودکار به پیمانکاران برای شماره سند مالی می باشد (خدمات دولت به پیمانکاران و شرکتها).

وی افزود: زیرسیستم ایجادمکانیزم نظارت پروژه های راه و مسکن قابل استفاده برای ناظران می باشد. در اینسیستم ناظران به صورت آنلاین امکان ثبت پیشرفت فیزیکی و ریالی پروژه ها، مشخصات فنی و ثبت عکس در محل پروژه را دارا  میباشند (خدمات دولت به دولت).

منصوری در شرح جزئیات سامانه ای دیگر در این اداره کل بیان داشت: سامانه صورت وضعیت الکترونیک قراردادها (پی وب) شامل کلیه مراحل ثبت صورت وضعیت پروژه های راهسازی توسط پیمانکاران ، مشاوران و سپس نظارت و رسیدگی به قراردادها در اداره کل به صورت الکترونیکی است که این سامانه در هفته دولت رونمایی گردید. با رونمایی این سامانه علاوه بر ایجاد یک بانک اطلاعاتی جامع از پروژه‌ها، اطلاعات به سهولت در هر نقطه قابل دسترسی قرار خواهد گرفت.

وی همچنین از رونمایی سامانه پیامکی اداره کل به شماره ۳۰۰۰۴۸۴۸۰۰۰۱۴۱ وامکان ارسال خودکار پیامک و اتصال آن به سامانه پیگیری اسناد مالی پیمانکاران و سایر سامانه ها به منظور اطلاع رسانی به شهروندان و تکریم  ارباب رجوع و نظرسنجی و ثبت انتقادات و پیشنهادات خبر داد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.