تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۹
کد خبر : 13678

لزوم همدلی و همراهی سازمان‌ها در انجام فعالیت‌های قرآنی

لزوم همدلی و همراهی سازمان‌ها در انجام فعالیت‌های قرآنی

لزوم همدلی و همراهی سازمان‌ها در انجام فعالیت‌های قرآنی مدیر کل قرآن، عترت و اقامه نماز وزارت آموزش و پرورش: دو میلیون و ۸۰۰ هزار نفر از دانش‌آموزان و فرهنگیان در طرح حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم شرکت کرده‌اند. به گزارش دنیای اسرار:محمدرضا مسیب زاده مدیر کل قرآن عترت و اقامه نماز وزارت آموزش و

Print Friendly, PDF & Email

لزوم همدلی و همراهی سازمان‌ها در انجام فعالیت‌های قرآنی

مدیر کل قرآن، عترت و اقامه نماز وزارت آموزش و پرورش: دو میلیون و ۸۰۰ هزار نفر از دانش‌آموزان و فرهنگیان در طرح حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم شرکت کرده‌اند.

به گزارش دنیای اسرار:محمدرضا مسیب زاده مدیر کل قرآن عترت و اقامه نماز وزارت آموزش و پرورش در مراسم اختتامیه چهل و دومین مسابقات ملی قرآن کریم بهترین و مهم‌ترین کار در شرایط فعلی کشور را انجام کار گروهی همدلی و همراهی دانست و اظهار کرد: خوشبختانه در چند سال اخیر فضای خوبی برای انجام کارهای ارزشمند مشترک در سازمان اوقاف ایجاد شده است.
وی تجمیع بین مسابقات شکوفه‌های سازمان اوقاف و وزارت آموزش و پرورش را نمونه‌ای از کار گروهی عنوان و تصریح کرد: همچنین واگذاری مسابقات قرآنی زیر ۱۸ سال به وزارت آموزش و پرورش یکی دیگر از موارد انجام شده در این حوزه بوده است.
مسیب‌زاده با بیان اینکه انتظار می‌رود همدلی و همراهی در سطح تمامی استان‌ها و مناطق وجود داشته باشد گفت: این امر باعث می‌شود که بتوانیم کارهای بزرگی انجام دهیم.
وی به ورود جدی وزارت آموزش و پرورش در حوزه حفظ جز ۳۰ قرآن کریم در سال جاری همچون سال گذشته اشاره و تشریح کرد: حضور دو میلیون ۸۰۰ هزار نفر از دانش‌آموزان و فرهنگیان در طرح حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم نشان از اهمیت این موضوع دارد و امیدواریم که از این فعالیت ارزشمند حمایت شود.
مدیرکل قرآن، عترت و اقامه نماز وزارت آموزش و پرورش موفقیت در حوزه حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم را نتیجه همدلی و همراهی سازمان صدا و سیما، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، شورای توسعه فرهنگ قرآنی و سایر بخش‌های مرتبط دانست.
وی با اشاره به اینکه باید خدمات و زحمات انجام شده در حوزه قرآنی نشر پیدا کند ابراز داشت: سازمان صدا و سیما مکان مناسبی برای نشر این امور است و اگر این فعالیت‌ها از طریق شبکه قرآن و سایر شبکه‌های صدا و سیما پخش نشود و همچنین در آموزش و پرورش مورد استقبال قرار نگیرد و دانش‌آموزان و مدیران ما در این عرصه حضور پیدا نکنند ما چه انتظاری باید از دیگران داشته باشیم.
وی در ادامه افزود: تبلور عینی همدلی و همراهی، قرآن کریم است و ما وظیفه داریم با همدیگر کار و تلاش کنیم چرا که یک کشور دولت، نظام و رهبر داریم.

خبرنگار: شهره باقری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.