تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶
کد خبر : 13719

۱۷۵ هزاراصفهانی درراهپیمایی اربعین سال گذشته شرکت کردند/راه اندازی سامانه موکب رسالت آسمانی

۱۷۵ هزاراصفهانی درراهپیمایی اربعین سال گذشته شرکت کردند/راه اندازی سامانه موکب رسالت آسمانی

۱۷۵ هزاراصفهانی درراهپیمایی اربعین سال گذشته شرکت کردند/راه اندازی سامانه موکب رسالت آسمانی مسئول هماهنگ کننده موکب رسالت آسمانی گفت: بر اساس اعلام ستاد اربعین ۱۷۵ هزار نفر از استان اصفهان در راهپیمایی مراسم اربعین حسینی سال گذشته حضور داشتند. به گزارش  دنیای اسرار:جعفر مسکین  در نشست خبری موکب رسالت آسمانی به مناسبت اربعین حسینی

Print Friendly, PDF & Email

۱۷۵ هزاراصفهانی درراهپیمایی اربعین سال گذشته شرکت کردند/راه اندازی سامانه موکب رسالت آسمانی

مسئول هماهنگ کننده موکب رسالت آسمانی گفت: بر اساس اعلام ستاد اربعین ۱۷۵ هزار نفر از استان اصفهان در راهپیمایی مراسم اربعین حسینی سال گذشته حضور داشتند.

به گزارش  دنیای اسرار:جعفر مسکین  در نشست خبری موکب رسالت آسمانی به مناسبت اربعین حسینی امسال، اظهار کرد: پیاده روی اربعین هر سال بهتر و با کیفیت تر از سال های گذشته برگزار می شود.

رییس شعب بانک قرض الحسنه رسالت اصفهان گفت: سامانه موکب رسالت آسمانی با مجوز ستاد بازسازی عتبات عالیات برای زایرانی که قصد عزیمت به عتبات عالیات را دارند در این استان راه اندازی شده است. . افرادی که قصد دارند از خدمات این موکب استفاده کنند، باید در سایت این نهاد به نشانی www.sr-isf.ir ثبت نام کنند و ما در این موکب میزبان آنها خواهیم بود.

مسئول هماهنگ کننده موکب رسالت آسمانی گفت: مردم اصفهان با مراجعه به این سایت می توانند برای اسکان زائران دراین سامانه ثبت نام کنند و در ایام اربعین میزبان زائران گرامی باشند.

وی بیان کرد: مراکز پزشکی درمانی آژانس‌هایی که می‌خواهند در این امر خیر شرکت کنند می‌توانند با مراجعه به این سامانه اطلاعات خود را ثبت کرده و آمادگی خود را برای خدمت‌رسانی اعلام دارند، همچنین واحدهای صنفی خودرو با مراجعه به آن می‌توانند اعلام آمادگی کنند و برای هرگونه تعمیر و کمک به خودروهای زایرین کمک رسانی کنند.

مسئول هماهنگ کننده موکب رسالت آسمانی گفت: فضای موکب در سطح استان اصفهان است و در شهرهایی همچون انارک، فریدن و فریدون شهر منزل برای زائران در نظر گرفته شده، در واقع مکان موکب رسالت آسمانی خانه های شهروندان اصفهانی است.

به گزارش دنیای اسرار:برنامه افتتاحیه این سامانه روز پنجشنبه به هنگام راه‌اندازی کاروان نمادین به مناسبت شهادت حضرت رقیه(س) از چهارباغ خواجو اصفهان برگزار خواهد شد.

خبرنگار:علیرضاهژبری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.