تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۷
کد خبر : 13971

آیین افتتاح رسمی بیست و دومین نمایشگاه بین المللی جامع صنعت ساختمان

آیین افتتاح رسمی بیست و دومین نمایشگاه بین المللی جامع صنعت ساختمان

 آیین افتتاح رسمی بیست و دومین نمایشگاه بین المللی جامع صنعت ساختمان به گزارش دنیای اسرار:  بیست و دومین نمایشگاه جامع ‘صنعت ساختمان’ پنجشنبه شب با حضور مسئولان استان اصفهان در محل نمایشگاه های بین المللی این استان افتتاح شد. به گزارش  دنیای اسرار:این نمایشگاه در ۹ هزار مترمربع فضای نمایشگاهی شامل چهار سالن سرپوشیده و

Print Friendly, PDF & Email

 آیین افتتاح رسمی بیست و دومین نمایشگاه بین المللی جامع صنعت ساختمان

به گزارش دنیای اسرار:  بیست و دومین نمایشگاه جامع ‘صنعت ساختمان’ پنجشنبه شب با حضور مسئولان استان اصفهان در محل نمایشگاه های بین المللی این استان افتتاح شد.

به گزارش  دنیای اسرار:این نمایشگاه در ۹ هزار مترمربع فضای نمایشگاهی شامل چهار سالن سرپوشیده و فضای باز میزبان ۱۴۰ مشارکت کننده از استان های اصفهان، تهران، البرز، مرکزی، فارس، سمنان، خراسان رضوی، یزد، گلستان، هرمزگان و نمایندگان فروش کشورهای چین، ایتالیا و آلمان است.

نمایشگاه جامع صنعت ساختمان اصفهان امسال آخرین تولیدات و خدمات مشارکت کنندگان خود در زمینه انواع محصولات دکوراسیون داخلی خانه و آشپزخانه، سبک سازی و مقاوم سازی ساختمان، مصالح اولیه ساختمانی، بهینه سازی مصرف انرژی در ساختمان، نما و پوشش های خارجی ساختمان، تجهیزات الکتریکی و مکانیکی، گروه های مرتبط علمی، آموزشی، انجمن ها و نشریات را به مخاطبان ارائه می کند.
گزینش تخصصی تر مشارکت کنندگان، حذف شرکت های توزیعی و جایگزین کردن آن ها با شرکت های تولیدی از ویژگی های مهم این نمایشگاه است.
این نمایشگاه همه روزه تا ۳۰ مهر سالجاری از ساعت ۱۶ تا ۲۲ میزبان متخصصان، فعالان صنعت ساختمان و علاقه مندان این صنعت است.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان گفت: بیش از ۱۳۰ شرکت از استان های مختلف به نمایشگاه صنعت ساختمان آمده اند تا توانمندی خود را به نمایش بگذارند، حضور برند ها و شرکت ها نیز در این نمایشگاه بیش از این است.

حسین یارمحمدیان در آئین افتتاحیه بیست و دومین نمایشگاه بین المللی جامع صنعت ساختمان اظهار کرد: این نمایشگاه یکی از با سابقه ترین نمایشگاه های استان اصفهان است و بیش از ۱۳۰ شرکت از استان های مختلف به این نمایشگاه آمده اند تا توانمندی خود را به نمایش بگذارند و باید حضور برند ها و شرکت ها در این نمایشگاه بیش از این باشد.

وی افزود: امروز در شرایط سخت اقتصادی کشورمان، صنعت نمایشگاهی خود را در اقتصاد کشور ثابت کرده و برگزاری رویداد های متعدد اقتصادی در کشور توسط شرکت نمایشگاهی نشان داد که نمایشگاه ها می توانند تاب آوری اقتصادی در برابر تحریم ها را افزایش دهند.

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان با بیان اینکه نمایشگاه ها با کیفیت و کمیت فوق العاده ای در سراسر کشور برگزار می شود، تصریح کرد: امیدواریم این نمایشگاه بتواند گره ای از مشکلات صنعت ساختمان را باز کند و در توسعه و پیشرفت این صنعت تاثیر گذار باشد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.