تاریخ انتشار : جمعه ۱۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸
کد خبر : 13977

استفاده از ابزارهای هوشمند میتواند به ترویج و آموزش فرهنگ قرآنی کمک کند

استفاده از ابزارهای هوشمند میتواند به ترویج و آموزش فرهنگ قرآنی کمک کند

استفاده از ابزارهای هوشمند میتواند به ترویج و آموزش فرهنگ قرآنی کمک کند مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان: استفاده از روش‌‌های نوین و استفاده از ابزارهای هوشمند می تواند به ترویج و آموزش فرهنگ قرآنی کمک کند. به گزارش دنیای اسرار:حجت الاسلام محمدحسین بلک ضمن ابراز خرسندی در خصوص روند برگزاری این دوره

Print Friendly, PDF & Email

استفاده از ابزارهای هوشمند میتواند به ترویج و آموزش فرهنگ قرآنی کمک کند

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان: استفاده از روش‌‌های نوین و استفاده از ابزارهای هوشمند می تواند به ترویج و آموزش فرهنگ قرآنی کمک کند.

به گزارش دنیای اسرار:حجت الاسلام محمدحسین بلک ضمن ابراز خرسندی در خصوص روند برگزاری این دوره از مسابقات سراسری قرآن کریم با بیان اینکه برگزاری نشست‌های تخصصی از مهمترین برنامه‌های جنبی این دوره از مسابقات بوده است، گفت: در برخی از این نشست‌های اظهار نظرات تخصصی و نوآورانهای عنوان شد که می‌تواند مشوق خوبی برای افرادی باشد که تمایل به یادگیری قرآن دارند.
وی با بیان اینکه ارتقای آموزش قرآن از مسایل مهم است، اظهار کرد: در این راستا استفاده از روش‌‌های نوین و استفاده از ابزارهای هوشمند می تواند به ترویج و آموزش فرهنگ قرآنی کمک کند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه به منظور معرفی الگوهای قرآنی در جامعه باید این افراد دیده شوند، ادامه داد: باید قله سازی در رشته‌های مختلف انجام و به همه مردم جامعه معرفی شود.
وی با بیان اینکه می‌توان با استفاده از ظرفیت مدارس و دانشگاه ها قرآن را در حد قابل قبول در بطن جامعه جاری ساخت، افزود: ما با آنچه که باید انجام می داده‌ایم فاصله داریم و باید با سرعت بیشتری راه را ادامه دهیم.
حجت‌الاسلام بلک با بیان اینکه دستگاه‌های متولی امور قرآنی مبری از اشتباه و کاستی نیستند، افزود: در این خصوص باید نظرات مختلف را دریافت و تا حد امکان اشکالات را برطرف کرد.
وی با بیان اینکه مردم بهتر از همه نهادها در خصوص قرآن فعالیت دارند، افزود: نهادها باید در این زمینه الگو سازی کنند و حامی فعالیت‌های مردمی باشند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه برگزاری مسابقات قرآن نوعی فعالیت شاخص قرآنی است، ادامه داد: همچنین تهیه بسته‌های حمایتی را برای انجام فعالیت قرآنی در استان اصفهان در دستور کار داریم.

خبرنگار: شهره باقری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.