تاریخ انتشار : شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۳
کد خبر : 14022

نخستین دیدار چهره به چهره مردم محمود آباد با مسئولین استانی

نخستین دیدار چهره به چهره مردم محمود آباد با مسئولین استانی

نخستین دیدار چهره به چهره مردم محمود آباد با مسئولین استانی به گزارش دنیای اسرار:به همت حزب نیک اندیشان ایران اسلامی در راستای توسعه فرهنگ ارتباط و ماهیت کار‌کردی حزب و نقش آن در توسعه سیاسی جامعه، مردم محمودآباد با حیدر علی عابدی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، پورمحمد شریعتی‌نیا نایب رئیس شورای

Print Friendly, PDF & Email


نخستین دیدار چهره به چهره مردم محمود آباد با مسئولین استانی

به گزارش دنیای اسرار:به همت حزب نیک اندیشان ایران اسلامی در راستای توسعه فرهنگ ارتباط و ماهیت کار‌کردی حزب و نقش آن در توسعه سیاسی جامعه، مردم محمودآباد با حیدر علی عابدی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، پورمحمد شریعتی‌نیا نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان و علی باقری شهردار منطقه ۱۲ در مسجد جامع محمود آباد دیدار و گفتگو کردند.

پس از بازدید از منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان (محمودآباد) حیدرعلی عابدی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی به خبرنگار دنیای اسرار گفت: حضور مسئولین در مساجد و آگاه شدن از مسائل و مشکلات مردم یکی از ویژگی های نظام جمهوری اسلامی ایران است.
وی در ادامه افزود: مسئولین جمهوری اسلامی همیشه با گشاده‌رویی پاسخگوی مسائل مردم هستند و با تمام توان سعی در حل و فصل مشکلات آن‌ها دارند.
عابدی با بیان اینکه مردم محمودآباد مورد کم توجهی برخی از دستگاه‌های ذیربط قرار گرفته‌اند تاکید کرد: باید شهرداری، سازمان صنایع و معادن و محیط زیست توجه و نظارت بیشتری را در این منطقه اعمال کنند.
وی با اشاره به اینکه باید نظارت و بررسی‌هایی در خصوص سنگ‌بری‌های اطراف محمود آباد صورت گیرد تاکید کرد: باید از طریق اداره دارایی و مالیات استان اصفهان سهم عوارض آلایندگی محیط زیست در این منطقه مشخص و مورد بررسی و بازنگری قرار گیرد.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در خصوص ارتباط بین مسئولین و مردم این منطقه اذغان کرد: شورای اسلامی شهر باید با مردم ارتباط برقرار کند و نیازهای آنان را در شورا مطرح و مصوبات لازم را برای حل مشکلات مردم محمودآباد به تصویب رساند.
وی در ادامه افزود: سازمان محیط زیست در منطقه صنعتی محمود آباد بررسی‌هایی در خصوص مشاغل مزاحم و آلاینده انجام و نتیجه آن را اعلام کند تا اقدامات لازم در این خصوص انجام گیرد.
عابدی به خواست مردم محمود آباد مبنی بر ایجاد اشتغال برای جوانان منطقه اشاره و تصریح کرد: من با صنایع پتروشیمی، پالایشگاه و شهرک صنعتی محمودآباد مکاتباتی انجام و از آن‌ها می‌خواهم تا مشخص کنند چه تعداد از بومیان این منطقه در این صنایع مشغول به کار هستند.
وی ایجاد اشتغال برای بومیان این منطقه را جزء وظایف اجتماعی صنایع دانست و افزود: نباید صنایع، آلایندگی برای مردم محمود آباد ایجاد کنند ولی زمینه اشتغال را برای غیر بومیان به وجود آورند.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی بیشترین درخواست و نارضایتی مردم منطقه را مربوط به شهرداری عنوان و خاطرنشان کرد: این مشکلات مربوط به آسفالت معابر، اتصال به شبکه فاضلاب شهری و جمع آوری آب‌های سطحی است.
وی در خصوص عدم فعالیت مرکز جامع سلامت این منطقه گفت: جهت فعال کردن این مرکز با دانشگاه اصفهان مکاتبه خواهم داشت.
عابدی افزود: امشب در حضور مردم با مسئول اورژانس اصفهان تماس تلفنی داشتم که در حال حاضر در مرز خسروی در حال ماموریت هستند و پس از بازگشت ایشان مسئله اورژانس را پیگیری خواهم کرد.
همچنین پورمحمد شریعتی‌نیا نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان در حاشیه این دیدار هدف از برگزاری این جلسه را آگاهی از مسائل و مشکلات مردم محمودآباد دانست و اظهار کرد: مسئولین جهت رفع مشکلات مردم تلاش و برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام خواهند داد.
وی با بیان اینکه مسئولین خود را خدمتگزاران مردم می‌دانند، گفت: برگزاری چنین جلساتی باعث تقویت نظام جمهوری اسلامی است و مسئولین با آغوش باز پذیرای پیشنهادات و انتقادات مردم هستند.
پورمحمد شریعتی‌نیا با بیان اینکه مردم پشتیبان نظام جمهوری اسلامی هستند ابراز داشت: هر چقدر فاصله بین مردم و مسئولین کمتر باشد امید و اعتماد مردم به نظام و مسئولین بیشتر خواهد شد.
وی با بیان اینکه حیدرعلی عابدی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در زمینه‌های مختلف پیگیر مشکلات مردم است گفت: چنین اقداماتی باعث افزایش اعتماد مردم و در نتیجه مشارکت بیشتر افراد با مسئولین در زمینه‌های مختلف خواهد شد.
نایب رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه از الحاق محمودآباد به اصفهان حدود ۷ الی ۱۰ سال می‌گذرد تاکید کرد: باید پیگیری‌های بیشتری در این منطقه انجام شود تا وضعیت آن از روستا به شهر تبدیل گردد.
وی به مشکلات مردم در خصوص معابر اشاره و خاطر نشان کرد: پیگیری و رفع این مشکلات را در دستور کار خود قرار خواهیم داد.
گفتنی است که به اذعان مردم حاضر در مسجد جامع محمودآباد دیدار چهره به چهره مسئولین با‌ مردم این منطقه برای نخستین بار رخ داده است و مطالبات مردمی به صورت مکتوب به مسئولین ارائه گردید.

خبرنگار: شهره باقری

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.