تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۸
کد خبر : 14053

ملاقات های مردمی شهردار با شهروندان مناطق فاصله بین مدیریت شهری با مردم را کاهش داده است

ملاقات های مردمی شهردار با شهروندان مناطق فاصله بین مدیریت شهری با مردم را کاهش داده است

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان: ملاقاتهای مردمی شهردار با شهروندان مناطق فاصله بین مدیریت شهری با مردم را کاهش داده است رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: برگزاری برنامه های ملاقات مردمی شهردار و مدیران وی با شهروندان مناطق باعث کاهش فاصله میان مردم با مدیران شهری شده است. به گزارش دنیای اسرار، رییس شورای

Print Friendly, PDF & Email

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان:

ملاقاتهای مردمی شهردار با شهروندان مناطق فاصله بین مدیریت شهری با مردم را کاهش داده است

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: برگزاری برنامه های ملاقات مردمی شهردار و مدیران وی با شهروندان مناطق باعث کاهش فاصله میان مردم با مدیران شهری شده است.

به گزارش دنیای اسرار، رییس شورای اسلامی شهر اصفهان به همراه رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط ‌زیست شورای اسلامی شهر اصفهان در برنامه ملاقات مردمی شهردار اصفهان و معاونین و مدیران وی با معتمدین محلی حضور یافتند.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان دراین دیدار که با معتمدین محلی منطقه ۱۲ برگزار می شد ضمن تشکر از شهردار اصفهان بابت برگزاری چنین برنامه هایی در سطح مناطق، اظهار کرد: برنامه های ملاقات مردمی شهردار اصفهان سه هدف عمده را دنبال می کند، شهردار اصفهان در وهله نخست با کارمندان شهرداری منطقه دیدار کردند که باعث ایجاد انگیزه در بین کارمندان برای ارتباط بهتر با شهروندان می شود، دیدار با معتمدین از دیگر مزیت های برنامه ملاقات مردمی شهردار برای شنیدن و آگاهی مشکلات مردم منطقه است و در مرحله سوم ملاقات با مردم برای پیگیری مشکلات فردی شهروندان صورت می گیرد که همه این موارد می تواند ثمرات و خیرات بسیار خوبی برای مردم مناطق داشته باشد.

علیرضا نصر با بیان اینکه  برگزاری این جلسات در مناطق باعث کاهش شکاف بین مردم و شهرداری شده که اتفاق بسیار مبارکی است، تصریح کرد: مجموعه مشکلات مطرح شده در این جلسه باعث تصویب بودجه هایی از سوی مدیریت شهری برای رفع آنها می شود.

وی اضافه کرد: برگزاری این جلسات و ملاقات ها سبب می شود مطالبات مردم در بودجه سال آینده در نظر گرفته شود و من برگزاری این جلسه را که در آستانه تدوین بودجه سال آینده است به فال نیک می گیرم، تصویر دهنی ایجاد شده در ذهن مدیران شهری بابت برگزاری این جلسات باعث گرفته شدن تصمیمات لازم و مناسب هنگام بودجه ریزی شهر می شود.  

بارگزاری های نامتجانس جمعیتی بافت شهری منطقه ۱۲ را با مشکلات بسیاری مواجه کرده است

رئیسکمیسیون اجتماعی و محیط ‌زیست شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در این جلسه در جمع معتمدینمحلی منطقه ۱۲ شهرداری با بیان اینکه منطقه ۱۲ به عنوان وسیعترین و پرجمعیت ترین منطقهشهرداری اصفهان شناخته می شود، اظهار کرد: این منطقه دارای جمعیت بسیار زیادی است؛بارگزاری های نامتجانسی از لحاظ جمعیتی در منطقه ۱۲ اتفاق افتاده و باعث شده در سالهای نه چندان دور مورد بی مهری قرار بگیرد و بافت آن با مسائل و مشکلات متعددی روبروشود.

کوروش محمدی تصریح کرد: نمی توان از مدیریت شهری این انتظار را داشت که همه این مشکلات و معضلات منطقه را حل کند اما از شهردار اصفهان درخواست دارم با تخصیص بودجه مناسب به فکر طرحی برای روان سازی معابر و گذرهای قدیمی و فرسوده منطقه باشد که عامل تولید بسیاری از آسیب ها برای منطقه شده است.

وی ادامه داد: ترافیک آزاردهنده ای در چند خیابان اصلی منطقه مانند خیابان مطهری ، مفتح و … وجود دارد که در اثر بی مهری های سابق این خیابان ها مشکلات عدیده ای را برای مردم به وجود آورده است،‌ این خیابان ها با ترافیک آزاردهنده ای روبرو هستند و درخواست دارم مدیران شهرداری برای این موضوع چاره ای اندیشیده و طرح و برنامه ای برای این خیابان ها در نظر بگیرند.

لزوم ایجاد یک حسینیه برای هیئات متعدد مذهبی منطقه ۱۲

رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط ‌زیست شورای اسلامی شهر اصفهان ضمن تقدیر از ایجاد ایستگاه های مترو در منطقه، اضافه کرد: با این وجود سرفاصله زمانی خطوط اتوبوس موجود در منطقه گاهی به ۱۵ تا نیم ساعت نیز می رسد که لازم است علاوه بر نوسازی اتوبوس های فرسوده منطقه سرفاصله های زمانی آنها نیز کم شود.

وی با اشاره به لزوم ایجاد یک حسینیه برای هیئات متعدد مذهبی منطقه، تاکید کرد: بسیاری از هیئات کف خیابان و پیاده رو خیمه می زنند و لازم است مدیران شهری به فکر ساخت یک حسینیه برای این منطقه که مردمی مذهبی دارد باشند.

محمدی با اشاره به کمبود شدید فضای سبز در منطقه، گفت: این موضوع باعث شده میزان آسیب ها، افسردگی و التهاب در سطح منطقه زیاد باشد، لازم است آزادسازی هایی برای این موضوع صورت گیرد تا فضای سبز به ویژه در مراکز دارای جمعیت متراکم  تامین شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: از معاون شهرسازی و معماری شهرداری اصفهان درخواست دارم موضوع املاک بلاتکلیف، کاربری های کشاورزی و در حریم بودن زمین های منطقه  را که مانع بزرگی برای توسعه منطقه شده را مشخص کند.

 وی ضمن تشکر از مدیر منطقه ۱۲ بابت پیگیری های لازم و دلسوزانه مشکلات مردم منطقه، افزود: این منطقه  دارای آسیب های اجتماعی متعددی است که نیاز به توجه ویژه به حوزه های فرهنگی اجتماعی آن وجود دارد.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.