تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۳
کد خبر : 14163

آغاز طرح حذف قبوض گاز مشترکین در استان اصفهان

آغاز طرح حذف قبوض گاز مشترکین در استان اصفهان

آغاز طرح حذف قبوض گاز مشترکین در استان اصفهان مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، با بیان اینکه طرح حذف قبوض کاغذی گاز بهاء در این استان آغاز شده است؛ گفت: صورتحساب مشترکین گاز دراصفهان همگام با اجرای این طرح ملی در کشور به روش پیامکی ارسال می شود. به گزارش دنیای اسرار، سید مصطفی علوی،

Print Friendly, PDF & Email

آغاز طرح حذف قبوض گاز مشترکین در استان اصفهان

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، با بیان اینکه طرح حذف قبوض کاغذی گاز بهاء در این استان آغاز شده است؛ گفت: صورتحساب مشترکین گاز دراصفهان همگام با اجرای این طرح ملی در کشور به روش پیامکی ارسال می شود.

به گزارش دنیای اسرار، سید مصطفی علوی، افزود: مرحله نخست این طرح، با دریافت شماره تلفن همراه مشترکین شروع شده است و مشترکین می‌توانند شماره اشتراک خود را به سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۱۹۴ با الگوی (شماره اشتراک*۱)ارسال کنند.

وی، تصریح کرد: با استفاده از سرویس‌های پیامکی، وب سایت ومراجعه کنتورخوان، جمع‌آوری شماره تلفن همراه انجام خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، گفت: طرح حذف قبوض کاغذی،اقدامی در جهت صرفه جویی مصرف کاغذ و صیانت از جنگل ها و منابع طبیعی و حفظ محیطزیست می باشد.

علوی، افزود: در صورت فراهم شدن همه شرایط تدریجاً تا پایان سال جاری؛ قبوض کاغذی برای مشترکین گاز صادر نخواهد شد.

وی، با اعلام اینکه برای ثبت شماره تلفن همراه می‌توان به ۳ روش شامل؛ مراجعه به وب‌سایت شرکت ملی گاز به آدرسwww.nigc.ir ، تکمیل فرم ضمیمه شده به قبوض گاز و تحویل آن به مامور قرائت کنتور و نهایتاً ارسال شماره اشتراک ده رقمی درج شده در بالای قبض به سامانه پیامکی۱۰۰۰۱۹۴ با الگوی (شماره اشتراک*۱) اقدام کرد گفت: از مشترکین محترم تقاضا می شود به منظور دریافت اطلاعات صورت حساب گاز مصرفی خود در اسرع وقت نسبت به ثبت شماره تلفن همراه خود به یکی از سه روش فوق اقدام کنند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.