تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۵
کد خبر : 14512

ثبت نام بیمه سلامت از فردا آغاز می‌شود

ثبت نام بیمه سلامت از فردا آغاز می‌شود

 قاضی عسگر خبرداد: ثبت نام بیمه سلامت از فردا آغاز می‌شود  با بیان اینکه از سه شنبه ۱۴آبان ماه ثبت‌نام افراد بیمه نشده و افراد بی‌بضاعت آغاز می‌شود، گفت: این افراد می‌توانند به دفاتر پیشخوان مراجعه و در صورت تایید شرایط بیمه سلامت آن‌ها به طور رایگان برقرار می‌شود. به گزارش دنیای اسرار: سید حسن

Print Friendly, PDF & Email

 قاضی عسگر خبرداد:

ثبت نام بیمه سلامت از فردا آغاز می‌شود

 با بیان اینکه از سه شنبه ۱۴آبان ماه ثبت‌نام افراد بیمه نشده و افراد بی‌بضاعت آغاز می‌شود، گفت: این افراد می‌توانند به دفاتر پیشخوان مراجعه و در صورت تایید شرایط بیمه سلامت آن‌ها به طور رایگان برقرار می‌شود.

به گزارش دنیای اسرار: سید حسن قاضی‌عسگر درنشست خبری بااصحاب رسانه ضمن  تبریک ایام ربیع‌الاول و ۱۳ آبان، اظهار کرد: تیم هماهنگ استانداری و دستگاه‌های اجرایی مصمم هستند که شعار رونق تولید را عملیاتی کنند و در همین راستا از ابتدای امسال بسته‌های تشویقی مختلفی درنظر گرفته شد.

وی بیان کرد: اولین بسته حمایتی در دستگاه‌های استان را اداره امور مالیاتی فراهم کرده و دومین بسته حمایتی از طرف بیمه تامین اجتماعی مطرح شد و سومین دستگاه هم جهاد کشاورزی است که امروز جزئیات بسته حمایتی از جامعه هدف خود را برای اطلاع کشاورزان و تولیدکنندگان محصولات کشاورزی و دامی ارائه می‌دهد .

معاون امور اقتصادی استانداری اصفهان باتاکید بر اینکه اصلاح فرآیندها و روندهای کاری را در دستور کار قرار دادیم، تصریح کرد: اگر بتوانیم سیستم دستگاه‌ها را اصلاح کنیم بسیاری از مشکلات اصلاح می‌شودهمچنین باید توسعه دولت الکترونیک را به رسمیت بشناسیم و از آن استفاده کنیم.

قاضی‌عسگر ادامه داد: اگر بتوانیم سیستم رونق تولید را اصلاح کنیم بسیاری از مشکلات به صورت ریشه‌ای اصلاح می‌شود که یکی از آنها اصلاح فرایندهای کاری در جهاد کشاورزی  و دیگری به رسمی شناختن توسعه دولت الکترونیک است.

وی افزود: به منظور تحقق این امر برگزاری جلسات بررسی موضوعات و پاسخ به سوالات ذینفعان را از هفته آینده در اتاق بازرگانی اجرایی می‌کنیم که این امر گامی در جهت پاسخگو کردن دستگاه‌ها بوده است.

قاضی عسگر در خصوص آغاز ثبت نام بیمه سلامت اقشار کم درآمد، اظهار کرد: از فردا ثبت نام افراد بیمه نشده بخصوص افراد دهک‌های یک تا سه و افراد بی‌بضاعت آغاز می‌شود که این افراد می‌توانند به دفاتر پیشخوان مراجعه کنند و در صورت تایید شرایط آنها اگر در دهک‌های یک تا سه قرار بگیرند بیمه سلامت آنها به طور رایگان برقرار می‌شود.

معاون امور اقتصادی استاندار اصفهان با ابراز امیدواری از حل شدن مشکلات فعالان اقتصادی در سال رونق تولید، گفت: امیدواریم در چنین شرایط سخت اقتصادی بتوانیم بخشی از مشکلات را حل کنیم و بیش از مشکلات تحریم باری بر دوش مردم و فعالان اقتصادی نگذاریم

مدیرکل جهاد کشاورزی استان اصفهان دراین نشست گفت: بسته حمایتی جهاد کشاورزی استان اصفهان با هدف رونق تولید در ۲۵ سرفصل در تعامل با فعالان بخش کشاورزی تدوین شده است.

مهرداد مرادمند با بیان اینکه رونق کشاورزی رونق در بسیاری از مشاغل را به همراه دارد، ادامه داد: استان اصفهان در سال زراعی گذشته وضعیت خوبی داشت و سهم زیادی از کاهش بیکاری استان به دلیل رونق بخش کشاورزی است.

مرادمند عنوان کرد: در راستای حمایت از فعالیت‌های گلخانه‌ای و کم‌آب نسبت به تسهیل صدور مجوز گلخانه از طریق کاهش استعلام‌ها اقدام کردیم، بر همین اساس برای احداث گلخانه‌های با مساحت کمتر از یک هکتار نیازی به مجوز سازمان محیط زیست نیست و افراد با در دست داشتن پروانه های قبلی از شرکت آب منطقه ای استان اصفهان از استعلام این شرکت بی نیاز می‌شوند.

مدیرکل جهاد کشاورزی استان اصفهان یادآور شد: با توجه به مشکل کمبود آب در استان پرورش دام را به سمت دام سبک سوق دادیم تا به اقتصادی شدن تولید شیر و گوشت در استان کمک کنیم، از سوی دیگر گسترش پرورش شترمرغ در مناطق شمالی و بیابانی استان را پیگیری می‌کنیم چرا که این دام به آب و فضای بسیار کمتری نسبت به گاو نیاز دارد.

مرادمند بیان کرد: تولید ماهی قزل آلا در شرق اصفهان با استفاده از آب شور در حال گسترش است تا جایی که میزان تولید آن در شرق اصفهان از تولید در فریدن و سمیرم پیشی گرفته است.

وی اظهار کرد: برای اولین بار در کشور نیاز خالص آبی گیاهان را به‌روزرسانی کردیم، و به این ترتیب با استفاده از اطلاعات هواشناسی و ویژگی های خاک هر منطقه پس از دریافت اطلاعات آب قابل برنامه‌ریزی از شرکت آب منطقه‌ای استان اصفهان الگوی کشت را ارائه خواهیم کرد.

مرادمندخاطرنشان کرد: ۷ هزار و ۵۰۰ هکتار از اراضی استان تحت کشت گیاهان دارویی هستند و برنامه توسعه هزار و ۵۸۰ هکتاری در این زمینه داریم.

خبرنگار:محبوبه عزیز

عکاس:احسان حسین آبادی

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.