تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۹
کد خبر : 14522

فرماندار اصفهان: رونق تولید زمینه ساز رفع بسیاری از مشکلات است

فرماندار اصفهان: رونق تولید زمینه ساز رفع بسیاری از مشکلات است

فرماندار اصفهان: رونق تولید زمینه ساز رفع بسیاری از مشکلات است به گزارش دنیای اسرار:سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان تأکید کرد: ما باید زمینه عرضه و معرفی محصولات سالم و ارگانیک به مردم را فراهم ساخته و فرهنگ سازی لازم در این راستا، صورت پذیرد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، حسین سیستانی معاون

Print Friendly, PDF & Email
فرماندار اصفهان:

رونق تولید زمینه ساز رفع بسیاری از مشکلات است

به گزارش دنیای اسرار:سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان تأکید کرد: ما باید زمینه عرضه و معرفی محصولات سالم و ارگانیک به مردم را فراهم ساخته و فرهنگ سازی لازم در این راستا، صورت پذیرد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری اصفهان، حسین سیستانی معاون استاندار و فرماندار اصفهان در جلسه مدیریت بخش میادینمیوه و محصولات کشاورزی شهرستان، با اشاره به نامگذاری امسال با عنوان «سال رونق تولید» از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، تأکید کرد: ما باید از تولید حمایتکنیم، چراکه رونق تولید زمینه ساز رفع بسیاری از مشکلات است.فرما
ندار اصفهان افزود: دسترسیآسان تولیدکننده و مصرف کننده به سردخانه های نگهداری در کنار میادین میوه و ترهبار، از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید اقدامات کارشناسی در این خصوص صورتپذیرد.
وی با تأکید بر اینکه ما باید درجهت سلامت مردم، گام برداریم، گفت: ما باید زمینه عرضه و معرفی محصولات سالم وارگانیک به مردم را فراهم ساخته و فرهنگ سازی لازم در این راستا، صورت پذیرد.
سیستانی تصریح کرد: سازمانساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی، فضای مناسبی را در میدان مرکزی میوه وتره بار و بازارهای کوثر جهت توزیع و عرضه مستقیم محصولات کشاورزی ویژه و ارگانیکاختصاص دهد.
فرماندار اصفهان افزود: انشاء ا…با تشکیل جلسات پی در پی و ارائه راهکارها و رفع مشکلات موجود، شاهد پیشرفت بهترامور و خدمت صادقانه به مردم باشیم.  
Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.