تاریخ انتشار : یکشنبه ۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸
کد خبر : 14806

تکمیل ۱۲ کیلومتر محور اصفهان – اردستان و ۵ کیلومتر محور زواره – اردستان تا پایان سالجاری

تکمیل ۱۲ کیلومتر محور اصفهان – اردستان و  ۵ کیلومتر محور زواره – اردستان تا پایان سالجاری

جزئیات بازدید مدیرکل راه وشهرسازی استان اصفهان از شهرستان اردستان؛ تکمیل ۱۲ کیلومتر محوراصفهان – اردستان و  ۵ کیلومتر محور زواره – اردستان تا پایان سالجاری حمیدرضا امیرخانی در جریان سفر خود به شهرستان اردستان از محورهای مواصلاتی، بافت های ناکارآمد شهری ، سایت های مسکن مهر و پروژه احداث ساختمان فرمانداری اردستان بازدید نمود.

Print Friendly, PDF & Email

جزئیات بازدید مدیرکل راه وشهرسازی استان اصفهان از شهرستان اردستان؛

تکمیل ۱۲ کیلومتر محوراصفهان – اردستان و  ۵ کیلومتر محور زواره – اردستان تا پایان سالجاری

حمیدرضا امیرخانی در جریان سفر خود به شهرستان اردستان از محورهای مواصلاتی، بافت های ناکارآمد شهری ، سایت های مسکن مهر و پروژه احداث ساختمان فرمانداری اردستان بازدید نمود.


به گزارش دنیای اسرار:شهرستان اردستان واقع در شمال شرقی شهر اصفهان ، با وجودصنایع و معادن موجود، عبور حجم بالای ترافیکی بار و مسافر از محورهای آن و دارابودن ظرفیت های گردشگری، توجه به پروژه های راه وشهرسازی و تکمیل پروژه هایراهسازی آن بسیار حائز اهمیت است.

حمیدرضا امیرخانی مدیر کل راه وشهرسازی استاندر بازدید میدانی از پروژه های راه، مسکن وشهرسازی که همراه با حجت الاسلام والمسلمین سید صادق طباطبایی نژاد نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و حمیدرضا تاملی فرماندار شهرستان از پروژه های راه وشهرسازی شهرستان انجام شد،گفت: ۱۲ کیلومتر محور اصفهان – اردستان تا پایان سال آماده بهره برداری است و ۱۷ کیلومترباقیمانده هم تا خرداد ۹۹ تکمیل و آماده آسفالت خواهد شد.

وی با اشاره به موانع موجود در به تعویق افتادن تکمیل محور اصفهان – اردستان بیان داشت: جابجایی تاسیسات آب و فاضلاب از جمله موانع تسریع در تکمیل پروژه بوده که با هماهنگی انجام شده با سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و سازمان آب و فاضلاب و اختصاص ۱۰ میلیارد ریال اعتبار این مشکل مرتفع می گردد.

امیرخانی در خصوص پروژه باند دوم زواره به اردستان گفت: طول این محور ۱۰ کیلومتر است که ۵ کیلومتر آن تا پایان سال آماده آسفالت و جهت انجام عملیات آسفالت ریزی تحویل اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای خواهد شد.

محور روستایی زواره – تلک آباد نیز از جمله محورهای مورد بازدید این هیات بود که مدیر کل راه وشهرسازی استان با توجه به عدم توانایی پیمانکار پروژه جهت اتمام، بر انتخاب پیمانکار جدید در اسرع وقت تاکید نمود.

گفتنی است، سایت مسکن مهر ، پروژه احداث ساختمان فرمانداری ، محوطه سازی پیرامون مسجد جامع و بافت های ناکارآمد و فرسوده اردستان و زواره از جمله پروژه های مورد بازدید مدیرکل راه وشهرسازی استان در این سفر بود که امیرخانی در این باره گفت:  200 تن قیر جهت آسفالت بافت های فرسوده به شهرداری تخصیص داده شده که لازم است در این معابر استفاده گردد.

وی اظهار داشت: کلیه شهرهای این شهرستان دارای محدوده بافت ناکارآمد مصوب هستند و متقاضیان می توانند از تسهیلات و کمک های دولت در بافت های ناکارآمد و تدابیر اندیشیده شده برای اقدام ملی ساخت مسکن  بهره مند گردند.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.