تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۱
کد خبر : 15034

مردم باید در جریان مسائل کشور باشند

مردم باید در جریان مسائل کشور باشند

مردم باید در جریان مسائل کشور باشند به گزارش دنیای اسرار: رئیس قوه قضائیه: نقش دادن و محرم حساب کردن مردم کار درست و کمک بسزایی به انجام بهتر امور است.حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در دیدار با خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران و اقشار مردم با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: آنچه در

Print Friendly, PDF & Email

مردم باید در جریان مسائل کشور باشند

به گزارش دنیای اسرار: رئیس قوه قضائیه: نقش دادن و محرم حساب کردن مردم کار درست و کمک بسزایی به انجام بهتر امور است.
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در دیدار با خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران و اقشار مردم با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: آنچه در گام دوم به آن تاکید شده برای همه مسئولان و مردم چراغ راه است موضوع عدالت است.
وی افزود: همه باید در تحقق این امر کوشا باشیم و این حس باید در جامعه تقویت شود که اگر جایی می‌بینند که معروفی ترک و منکری انجام می‌گیرد، احساس مسئولیت کنند.
رئیس قوه قضائیه از جمله شاخص‌های اصفهان را شهدای عالیقدر برشمرد و افزود: هیچ زمان نباید جهاد و شهادت، ایستادگی و مقاوت در کشور کمرنگ شود.
وی با تاکید بر توجه به جلوگیری از تضییع حقوق عامه باید مورد توجه قرار گیرد افزود: نگاه امام (ره) به مردم تشریفاتی نبود و مانیز اعتقاد داریم که رفراندوم پیشکش، نباید مردم غافلگیر شوند و باید مردم در تصمیم‌گیری‌های مهم حضور داشته باشند.
حجت الاسلام والمسلین رئیسی با اشاره به چهار دهه حضور در کارهای بزرگ و نقش آفرینی مردم ادامه داد: امروز جوانان در کشور در برخورد با مفاسد اقتصادی همراه قضات و دستگاه قضایی هستند و باید از این فرصت نادیده گرفته نشود.
وی با بیان اینکه بخش قضایی مسئول کنترل کیفیت است، افزود: اگر ساختارهای فسادساز اصلاح شود نوبت به دستگاه قضایی کمتر می‌رسدو شبکه ملی اگر فعال شود می‌تواند بسیاری از مسایل حل خواهد شد.
رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات از ضروریات کشور است و گفت: در حوادث اخیر ضرورت این کار بیشتر مشخص شد و باید زودتر انجام شود.
وی افزود: در دستگاه قضایی صداقت، کرامت و خدمت نسبت به مردم باید از شاخصه‌های مهم خدمت به مردم باشد، باید جرم کسانی که به مردم خدمت می‌کنند ویژه رسیدگی شود تا مردم به عدالتی که می‌گوییم اعتماد کنند.
سید ابراهیم رئیسی با اشاره به مسئله مبارزه با فساد و ناهنجاری‌ها که یکی از راهبردهای نظام اسلامی است، گفت: در این زمینه باید حضور فعال داشته باشیم و در دولت و مجلس و قوه‌قضائیه نیز باید این اصل مورد توجه باشد.

وی با بیان اینکه فساد تحت هر پوششی بد است، ادامه داد: امروز خواست مردم و مقام معظم رهبری است که با فساد مبارزه کنیم و ما مرد این میدان خواهیم بود و حاشیه سازی‌ها ما را از میدان به در نخواهد کرد.


خبرنگار: شهره باقری

عکاس:احسان حسین آبادی

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.