تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰
کد خبر : 15150

اجرای طرح همیاران امداد در مدارس استان اصفهان

اجرای طرح همیاران امداد در مدارس استان اصفهان

اجرای طرح همیاران امداد در مدارس استان اصفهان طرح «همیاران امداد» با همکاری کمیته امداد و آموزش‌وپرورش استان برای آشنایی دانش آموزان با فرهنگ نوع‌دوستی و احسان اجرا می‌شود. به گزارش  دنیای اسرار، محمدرضا متین پور مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان در گفتگو با محمد اعتدادی، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان با اشاره به همراهی خوب آموزش

Print Friendly, PDF & Email

اجرای طرح همیاران امداد در مدارس استان اصفهان

طرح «همیاران امداد» با همکاری کمیته امداد و آموزش‌وپرورش استان برای آشنایی دانش آموزان با فرهنگ نوع‌دوستی و احسان اجرا می‌شود.

به گزارش  دنیای اسرار، محمدرضا متین پور مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان در گفتگو با محمد اعتدادی، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان با اشاره به همراهی خوب آموزش پرورش با این نهاد، یادآور شد: رشد کمک‌های جمع‌آوری‌شده در جشن عاطفه‌های امسال قابل‌توجه و حکایتگر توجه مدیریت و بدنه آموزش‌وپرورش به عرصه خیر و احسان است.

وی معلمان و کارکنان آموزش‌وپرورش استان را بزرگ‌ترین جمعیت حامی ایتام و فرزندان محسنین اعلام کرد و گفت: فرهنگیان از اقشاری هستند که در زمینه کمک به نیازمندان و مشارکت در امور عام‌المنفعه عملکرد قابل‌تحسینی دارند.

متین پور در ادامه سخنان خود با تشریح وضعیت ایتام و فرزندان نیازمند تحت حمایت کمیته امداد در استان اصفهان، خاطرنشان ساخت: برای حمایت بیشتر از این نیازمندان، طرح هر کارمند یک حامی در سراسر استان اجرا می‌شود و امیدواریم که با توجه به سابقه نیکوی معلمان در این زمینه، شاهد مشارکت گسترده‌ این قشر فرهیخته در این امر خیر باشیم.

وی با اشاره به‌ضرورت ترویج فرهنگ خیر و احسان در میان دانش آموزان به‌عنوان آینده‌سازان کشور، خاطرنشان ساخت: به‌منظور آشنایی دانش آموزان بافرهنگ نوع‌دوستی پیگیر اجرای طرح «همیاران امداد» در مدارس استان هستیم تا دانش آموزان داوطلب و علاقه‌مند بتوانند در این زمینه در کنار اهتمام به تحصیل فعالیت‌هایی داشته باشند.

متین پور احیای ظرفیت رابطین کمیته امداد در مدارس را از الزامات هماهنگی و جلوگیری از هم‌پوشانی کمک‌های ارائه‌شده به دانش آموزان و خانواده‌های نیازمند عنوان کرد و گفت: امیدواریم با همکاری اداره کل آموزش پرورش بتوانیم از میان مدیران و معلمان داوطلب در هر مدرسه استان اصفهان، یک رابط برای هماهنگی و کمک مؤثرتر به دانش آموزان نیازمند داشته باشیم.

اعتدادی نیز در این دیدار با تاکید بر تمایل اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان برای همکاری بیشتر در زمینه ترویج فرهنگ خیر و احسان، گفت: ما در مدارس هم با اقشار نیازمند و هم با اقشار توانمند در ارتباطیم و به‌نوعی با این مسائل مواجه هستیم و بر همین اساس احساس می‌ شود که باید در حوزه کمک به قشر ضعیف کار بیشتری انجام شود.

وی با استقبال از اجرای طرح همیار امداد و همچنین احیا و تقویت رابطین و مشاوران امداد در مدارس، تأکید کرد: این مسئله ان شا الله از مسیر تشکل‌های موجود در ساختار آموزش‌وپرورش استان پیگیری خواهد شد و به‌طور ویژه در زمینه همیاران امداد می‌توانیم از ظرفیت شوراهای دانش‌آموزی استفاده کنیم.

Print Friendly, PDF & Email
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.